جمعه ۲۲ دی ۰۲

از اهمیت سئو در گوگل بیشتر بخوانید

درباره سئو و گوگل با هم بخوانیم

از اهمیت سئو در گوگل بیشتر بخوانید

۱ بازديد

ثبت اگهی رایگان در گوگل با سئو چرا که قطعا یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات شما می باشد و به افزایش درآمد زایی شما کمک شایان توجهی خواهد کرد. اما این مهم به چه طریقی امکان پذیر است و دقیقا چه معنی ای خواهد داشت؟ در این مقاله به این موضوع به تفصیل خواهیم پرداخت ، پس حتما با ما همراه باشید.

 

ثبت اگهی رایگان در گوگل با سئو این روزها بسیار اهمیت دارد.

ثبت آگهی با توجه به معیارهای گوگل

شما وقتی اگهی کسب و کار خود را ثبت می کنید ، باید توجه داشته باشید که از کلمات کلیدی مرتبط با خدماتی که می دهید استفاده کنید و گوگل بتواند به راحتی شما را پیدا کند. از توضیحات اضافه پرهیز کنید و در جمله بندی های خود دقت کنید. همچنین در نوشتن آگهی دقیق و شفاف باشید و از به کار بردن جملات پیچیده و غیر ضروری خودداری کنید. هرچه شما در ثبت آگهی رایگان در گوگل واقعی تر باشید گوگل راحت تر می تواند شما را پیدا کند. همیشه محتوای خود را به روز نگه دارید و هوشیار باشید. عکس های مناسب برای آگهی خود انتخاب کنید تا نمایان گر برندتان باشد و آن را بهتر معرفی کند. البته که این کار حتما نیازمند تمرین و تکرار فراوان خواهد بود اما آگهیزن با ثبت اگهی رایگان در گوگل با سئو به شما کمک می کند تا تعداد بازدید های کسب و کار شما هرروز بیشتر و بیشتر شود.

 

برای درج آگهی خود از متخصصین کمک بگیرید:

لازم است در راستای درج آگهی و تبلیغات نکات بسیار مهمی را برای شما شفاف سازیم. متاسفانه افرادی نا وارد و غیر حرفه ای ممکن است ادعای تخصص در زمینه سئو برای سایت شما بکنند و برای ثبت آگهی رایگان در گوگل با سئو از شما درخواست مبالغی کنند و بعد از پرداخت شما برای گرفتن نتیجه ی بهتر در سئو ، شما به نتیجه دلخواه نرسید و سایت شما بعد از گذشت ماه ها هنوز هم در صفحات انتهایی گوگل بماند. آگهیزن وظیفه ی خود می داند تا به شما آگاهی های لازم را بدهد که در صورت همکاری با افرادی که چنین ادعاهایی دارند ، شما نیاز به گرفتن تضمین از آن افراد یا موسسات ، برای قرار گرفتن در صفحه ی اول یا دوم گوگل بعد از زمان تقریبا مشخصی دارید و در غیر این صورت مبلغ پرداحتی باید به شما به صورت کامل باز گردانده بشود.  

البته لازم به ذکر است که کار کردن بر روی سئو ی سایت شما و در ادامه ی آن به نتیجه نرسیدن می تواند امتیازات منفی برای سایت شما به همراه داشته باشد و یا به نام برند شما خدشه دار شود که حتی با توجه به شرایط ماه ها زمان لازم است تا اعتبار سایت شما باز گردد. پس باید مراقب افراد سودجو باشید و برای ثبت آگهی رایگان در گوگل با سئو و کمک گرفتن از دیگران با توجه به نکاتی که خدمت شما عرض کردیم ، ابتدا تحقیقات لازمه را به خوبی انجام دهید ، سوابق کاری را بررسی کنید و از تخصص شخص یا شرکت برای کار در سئو اطمینان کافی حاصل فرمایید و بعد از آن برای درج آگهی خود اقدام فرمایید.

 

رسیدن به رتبه بالا در گوگل می تواند زمان بر باشد:

روند بالا بردن اعتبار ثبت آگهی رایگان در گوگل برای شما می تواند زمان بر و پیچیده باشد و حتی گاها تا ماه ها نیازمند رصد و پیگیری باشد. پس باید صبور باشید. این مسئله به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مسائل می تواند نام عنوان کسب و کار شما باشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که نام کسب و کار شما چه ربطی به سئو خواهد داشت ؟

 کسب و کار هایی که تعداد فعالین در آن اصناف ، به نسبت بیشتر و بالاتر است ، تعداد رقبای بیشتری خواهند داشت و برای رقابت با آن ها و قرار گرفتن در صفحات اول و دوم گوگل نیازمند سئو ی قوی تری هستند. این کار وظیفه ی یک تیم متخصص سئو می باشد که بتواند با ابزار حرفه ای که در دست دارد به خوبی عناوین را آنالیز کند و به بهترین عنوان برای ثبت آگهی رایگان در گوگل با سئو برای کسب و کار شما برسد. البته که در چنین شرایطی ممکن است باز هم شما نسبت به کسب و کار دیگر ، نیازمند زمان بیشتری برای رسیدن به نتیجه باشید. پس هیچ وقت شرایط کسب و کار خود را برای درج آگهی با سئو با دیگری مقایسه نکنید و بر آن اساس برای خود برنامه ریزی نکنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.