دوشنبه ۰۲ بهمن ۰۲

آرشیو آذر ماه 1402

درباره سئو و گوگل با هم بخوانیم

نگاهی بر شیوه های جذب مشتری توسط بهینه سازی شبکه های اجتماعی

۲ بازديد

بحث امروز خیلی کاربردی و توی این دوره به مسئله ی خیلی پر اهمیتی تبدیل شده است. این که شما وقتی وارد دنیای بزرگ و پر هیاهوی بازار کار می شوید از کلیه ترفندهای جذب مشتری آگاه باشید و بتوانید به درستی از آن ها استفاده کنید ، باعث می شود به یکی از قطب های مهم در زمینه کسب و کار خود تبدیل شوید. از بخش های مهم این آگاهی ، آشنایی با بهینه سازی شبکه های اجتماعی یا اس ام او می باشد.

 

 جذب مشتری با بهینه سازی شبکه های اجتماعی 

 

یکی از مواردی که همیشه در تمامی مقالات تاکید بسیار زیادی روی آن کردیم و از این به بعد باز هم به تاکید خود ادامه خواهیم داد ، مسئله ی تبلیغات و حضور مداوم و پیاپی شما در دید مردم است. همیشه گفتیم تبلیغات حیات کسب و کار شماست. اما مسئله ای که هرگز نباید فراموش شود شیوه و نحوه ی مدیریت کردن درست این تبلیغات می باشد. یکی از راه هایی که همیشه به شما پیشنهاد دادیم ، ثبت آگهی رایگان در گوگل می باشد که با کمترین هزینه تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب های شما خواهد گذاشت.

در واقع شما منطقا باید جایی حضور داشته باشید که افراد بیشتری شما را ببینند و در این عصر تکنولوژی کجا بهتر از شبکه های اجتماعی این امکان برای شما فراهم خواهد بود ؟ همان طور که می بینید و به هر طرف که نگاه می کنید ، دست هر شخصی تلفن همراهی ست که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و اکثر این افراد مشغول فعالیت ، دنبال کردن محتواهای مختلف و پیگیری و در نهایت جذب شدن به یک موضوع خاص در شبکه های اجتماعی مختلف می باشند. چه افراد با هدف خاص به دنبال محتوای مشخصی بگردند و چه افرادی که برای سرگرمی و گذراندن وقت به هر گوشه و کنار این دنیای جدید سری می زنند. هر دو دسته می توانند جامعه ی هدف شما برای تبلیغات و گسترش کسب و کار شما باشند. اما چه طوری ؟ آیا ثبت آگهی رایگان در گوگل کافی است ؟

 در حقیقت بحث حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی با ثبت آگهی رایگان در گوگل متفاوت است و  یک بحث کاملا جدی و تخصصی می باشد. صرف داشتن یک پروفایل در شبکه ای مثل اینستاگرام یا لینکدین و... نمی توان گفت که شما با هدف گسترش کسب و کار خود به این محیط روی آورده اید. جذب مشتری با بهینه سازی شبکه های اجتماعی از بحث های داغ و بسیار مهم این دوران می باشد که شما به عنوان صاحبین مشاغل و یا ارائه دهنده ی خدمات به طور قطع باید از آن آگاه باشید و به ترفند های به خصوص آن آشنایی کامل و تسلط داشته باشید.

در این مقاله با مفهوم بهینه سازی شبکه های اجتماعی یا اس ام او ، اهمیت آن و ترفندهایی برای جذب مشتری آشنا خواهید شد.بیشتر بخوانید : برندیگ چیست و چرا اهمیت دارد؟

 

 

 

بهینه سازی شبکه های اجتماعی چیست؟

بهینه سازی شبکه های اجتماعی استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی برای مدیریت و ارتقای پیام یک شرکت یا به طور کلی سازمان و و حضور آنلاین آن است. به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال، بهینه سازی شبکه های اجتماعی می تواند برای افزایش آگاهی از محصولات و خدمات جدید، ارتباط با مشتریان و کاهش اخبار مضر بالقوه مورد استفاده قرار بگیرد.

به عبارتی می توان گفت:

بهینه سازی شبکه های اجتماعی - یک اصطلاح نسبتا جدید - شبکه های رسانه های اجتماعی را برای رشد حضور آنلاین یک تجارت و کمک به آن ها در دستیابی به اهداف خود مهار می کند. یک استراتژیست بازاریابی دیجیتال ، بهینه سازی شبکه های اجتماعی را برای موارد زیر استفاده می کند:

* آگاهی از برند، محصولات و خدمات را افزایش دهد

* ایجاد روابط با مشتریان فعلی و بالقوه

* ترافیک را به وب سایت خود هدایت کند

* تبدیل، فروش و رشد درآمد را تشویق کند

و ....!

 

درک بهینه سازی رسانه های اجتماعی

برای سال‌های متمادی، بهینه ‌سازی موتور جستجو ( یا همان سئو ) استراتژی غالب برای تلاش ‌های بازاریابی دیجیتال بود. این موضوع شامل افزایش کیفیت و کمیت ترافیک یک وب سایت با افزایش دید آن از طریق موتور جستجوی وب، به ویژه جستجوی گوگل بود. دقیقا همان کاری که تیم ما برای ثبت آگهی رایگان شما انجام می دهد آگهی شما سئوی بالایی داشته باشد.

اخیراً، بازاریابی شبکه های اجتماعی در کانون توجه قرار گرفته است و با بهینه‌ سازی موتور جستجو به عنوان راهی برای تقویت یک نام تجاری، هدایت تولید سرنخ، افزایش دید آنلاین شرکت و ارتباط با مخاطبان مطرح شده است. بسیاری از پلتفرم های شبکه های اجتماعی برای بازاریابی دیجیتال استفاده می شوند، از جمله مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم  (فیس بوک، ایکس، اینستاگرام، اسنپ چت، یوتیوب، پینترست و تیک تاک).

بهینه سازی شبکه های اجتماعی اغلب مردم را از این پلتفرم های شبکه های اجتماعی به وب سایت شرکت هدایت می کند، جایی که می توان اطلاعات بیشتری را پیدا کرد.

 بیشتر بخوانید : گذاشتن آگهی در گوگل با google ads

اجازه بدهید با مثالی ساده موضوع را برای شما شفاف تر کنیم و به زبان ساده تری بیان کنیم:

یک کمپین برای افزایش آگاهی در مورد یک مدل خودروی جدید در شبکه های اجتماعی ممکن است بازدید کننده را به صفحه وب سایت شرکتی هدایت کند که اطلاعاتی در مورد نمایندگی های محلی ارائه می دهد و به همین راحتی راه برای فروش این مدل خودروی جدید باز خواهد شد.

 

چرا بهینه سازی رسانه های اجتماعی مهم است؟

صدها میلیون وب سایت وجود دارد. چگونه کسی توجه را به یکی از آن ها جلب می کند؟ با ثبت آگهی رایگان در گوگل ؟   دو استراتژی اصلی در حال حاضر در حال استفاده است:

1) بهینه‌ سازی موتور جستجو (سئو) بر روی تغییر محتوای یک وب‌ سایت تمرکز دارد تا بتواند در نتایج نمایش داده‌ شده توسط یک موتور جستجو، به‌ ویژه جستجوی گوگل، جایگاهی در سطح بالا کسب کند.

2) بهینه سازی شبکه های اجتماعی شامل ایجاد محتوای منحصر به فرد برای یک سایت رسانه اجتماعی است که دنبال کنندگان را برای اطلاعات بیشتر یا خرید به وب سایت جذب می کند.

اس ام او  و سئو برای استفاده در کنار یکدیگر عالی هستند. آن ها عملکردهای مشابهی را برای حوزه های مختلف استراتژی بازاریابی دیجیتال شما انجام می دهند. با استفاده از هر دو می توانید از برنامه بازاریابی دیجیتال خود نهایت استفاده را ببرید.

اس ام او روشی عالی برای افزایش حضور دیجیتالی شما از طریق شبکه های اجتماعی است. شما می توانید یک برنامه رسانه اجتماعی قوی برای ارتباط با مخاطبان هدف خود بسازید که باعث جذب بیشتر شود.

شما همچنین می توانید شناخت برند را افزایش دهید، برای کسب و کار خود سرنخ ایجاد کنید و به طور موثرتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. با استفاده از اس ام او می توانید حضور قوی تری در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

 

7 ترفند برای جذب مشتری با بهینه سازی شبکه اجتماعی

اگر ثبت آگهی رایگان خود را انجام داده اید و حالا آماده شروع بهینه سازی پروفایل های اجتماعی خود هستید، نکات متعددی وجود دارد که به شما کمک می کند. برای شروع بهتر است از این 7 ترفند برای جذب مشتری با بهینه سازی شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید:

1) یک طرح آماده کنید

2) پروفایل های شبکه های اجتماعی خود را بسازید

3) در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید

4) محتوای اصلی را ارسال کنید

5) برای پست های خود برنامه ریزی کنید

6) لینک های شبکه های اجتماعی را در وب سایت خود قرار دهید

7) تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی خود را زیر نظر داشته باشید.

 

در ادامه هر کدام از ترفند جدب مشتری با بهینه سازی شبکه های اجتماعی را به تفصیل برایتان شرح می دهیم:

 بیشتر بخوانید :‌ بهترین استراتژی های جذب مشتری برای فروش بیشتر

1) یک طرح آماده کنید:

هنگامی که شما در حال ایجاد هر کمپین بازاریابی هستید، می خواهید برنامه ای با اهداف تعریف شده ایجاد کنید. مهم است که استراتژی اس ام او شما دارای اهداف کاملاً مشخصی باشد که بتوانید کمپین های خود را در همان جهت مدیریت کنید.

این اهداف باید مشخص و قابل اندازه گیری باشند. اندازه گیری موفقیت با اهداف مبهم دشوار است ( اگر غیرممکن نباشد )، بنابراین هنگام ایجاد آنها معیارهایی را در ذهن داشته باشید.

اهداف شما باید همه بر اساس معیارهایی باشد که به راحتی می توانید آنها را پیگیری کنید. سپس، بر اساس نتایج، می توانید موفقیت خود را بسنجید و بر اساس آن تنظیم کنید. یک برنامه تنظیم شده به شما کمک می کند تا از استراتژی اس ام او نهایت استفاده را ببرید.

 

2) پروفایل های شبکه های اجتماعی خود را بسازید:

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کار ها مرتکب می شوند این است که از فضای موجود در پروفایل های اجتماعی خود نهایت استفاده را نمی برند. بسیاری از شرکت ها برای راه اندازی صفحات خود عجله دارند و برخی از فرم ها را خالی می گذارند. همان قدر که ثبت آگهی رایگان در گوگل اهمیت دارد این موضوع نیز حائز اهمیت می باشد. پر کردن تمام اطلاعات ممکن است گاهی زمان بر باشد، اما مطمئن باشید که انجام این کار ارزش وقت شما را دارد. اگر کاربران برای اولین بار کسب و کار شما را در شبکه های اجتماعی پیدا کنند و به دنبال اطلاعات مهم باشند، همه ی آن ها باید در آن پلتفرم در دسترس باشند.

پروفایل های اجتماعی شما در هر پلتفرم پایه و اساس استراتژی اس ام او شما هستند. برای گرفتن نتایج بهتر باید پروفایل های قوی داشته باشید.

با افزودن همه عکس‌ های ضروری ، مانند عکس‌ های پرفایل و احتمالاً یک عکس کاور، بسته به پلتفرم، شروع کنید. این ها اولین نکاتی هستند که مردم هنگام ورود به صفحه شما می بینند و باید به گونه ای باشند که به سرعت توجه بازدید کنندگان را جلب کنند.

عکس پروفایل شما باید لوگوی شما باشد. این به افراد کمک می کند تا صفحات شما را با تجارت شما مرتبط کنند و به راحتی می توانید برند خود را با دنبال کنندگان خود به رسمیت بشناسید.

مرحله دوم این است که اطلاعات پروفایل خود را به طور کامل پر کنید. در فیس بوک، می توانید جزئیاتی مانند آدرس، ساعت کاری، اطلاعات تماس و خدمات خود را منتشر کنید. از طرف دیگر، در توییتر یا اینستاگرام، فضای محدودتری دارید. تا جایی که می توانید اطلاعاتی را در هر پلتفرم قرار دهید.

هرچه اطلاعات بیشتری در پروفایل های خود قرار دهید، برای فالوورهای شما مفید تر خواهند بود. این یک راه عالی برای بهبود استراتژی اس ام او می باشد.

 

3) در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید:

اگر قبلاً از سئو برای تجارت خود استفاده می کردید ، احتمالاً با مفهوم تحقیق کلمات کلیدی آشنا هستید. البته آگهیزن این سایت آگهی رایگان به تفصیل در این باره برای شما مقاله ای در قسمت وبلاگ قرار داده است.  شما باید بدانید که مخاطبان هدف شما چه کلمات کلیدی را جستجو می کنند تا تصمیم بگیرید کدام یک را باید در سایت خود قرار دهید. اس ام او نیز روند مشابهی را دنبال می کند.

هنگامی که در حال انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای اس ام او هستید، می خواهید روی عبارات و موضوعاتی تمرکز کنید که مخاطب هدف شما دوست دارد. در حقیقت شما می خواهید درباره موضوعات مورد علاقه ای که توجه آن ها را جلب کرده و آنها را علاقه مند می کند تحقیق کنید.

البته تحقیق کلمات کلیدی برای اس ام او کمی متفاوت است. شما باید بر روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که در شبکه های اجتماعی ترند هستند و لزوماً موضوعاتی که مردم در وب جستجو می کنند نیستند.

یکی از راه های کشف کلمات کلیدی محبوب در شبکه های اجتماعی از طریق گزارش کلمه کلیدی توییتر است. این ویژگی به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را که فکر می کنید مخاطبان شما استفاده می کنند را ردیابی کنید.

این به شما ایده خوبی می دهد که کدام کلمات کلیدی دارای حجم بالایی از علاقه مندی از جانب مخاطبان هستند. شما می توانید از این کلمات کلیدی در صفحات شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید و محتوایی ایجاد کنید که شامل آنها باشد.

تحقیقات شما در این قسمت از ترفند های جذب مشتری با بهینه سازی شبکه های اجتماعی می تواند شامل هشتگ نیز باشد. هشتگ ها روشی محبوب برای سازماندهی و جستجوی اطلاعات در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام هستند و آگاهی از مواردی که مخاطبان هدف شما استفاده می کنند می تواند به شما کمک کند تا به طور موثر آن ها را در استراتژی خود بگنجانید. سپس، وقتی کاربران آن هشتگ ها را جستجو می کنند، می توانند محتوای شما را پیدا کنند.

وقتی می دانید مخاطبان شما به چه چیزی علاقه دارند، می توانید محتوای خود را بر اساس آن علایق تنظیم کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که همه چیز به برند شما مرتبط است، اما می توانید برخی از این موضوعات پرطرفدار را در نظر بگیرید و روی آن ها نیز تمرکز کنید. این یک راه عالی برای جذب افراد به سمت شما ست.

 

4) محتوای اصلی را ارسال کنید:

پس از این که تحقیقات کلمات کلیدی را برای تعیین نوع محتوایی که مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی جستجو می کنند انجام دادید، باید در راستای آنها محتوا ایجاد کنید. بله ترفند چهارم از 7 ترفند جذب مشتری با بهینه سازی شبکه های اجتماعی محتوای اصلی می باشد.

دو نوع محتوای اصلی وجود دارد که می توانید در پروفایل های اجتماعی خود پست کنید: محتوای اصلی و پیوند به محتوای سایت های دیگر

محتوای اصلی یک راه عالی برای علاقه مند کردن مردم به کسب و کار شما است. می توانید کاربران را به بخش های دیگر حضور آنلاین خود مانند وب سایت یا وبلاگ خود هدایت کنید.

نوع دیگری از محتوایی که می توانید در پروفایل خود به اشتراک بگذارید، محتوای سایت های دیگر است. اگر مقالاتی پیدا کردید که مرتبط با مخاطبان هدف شما هستند، می توانید آنها را در پروفایل های خود به اشتراک بگذارید و دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را ارسال کنند. این یک راه عالی برای ترغیب فالوورهای شما به تعامل با برند شما است.

هنگامی که محتوایی را از سایت های دیگر ارسال می کنید، مهم است که محتوایی را انتخاب کنید که برای مخاطبان شما ارزش دارد. هر چیزی که به اشتراک می گذارید باید در خدمت هدفی باشد و توجه مخاطبان هدف شما را جلب کند.

همان طور که در حال ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا هستید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. یکی از عادت های مهمی که باید به آن بپردازید، گنجاندن تصاویر در محتوای خود است. با داشتن عناصر بصری در محتوای خود و محتوایی که از سایت های دیگر به اشتراک می گذارید، علاقه مخاطبان خود را حفظ خواهید کرد.

بیشتر بخوانید :‌چگونه کلمه کلیدی مناسب برای آگهی انتخاب کنیم

هنگام ایجاد محتوا، باید عناوین مختلف و متن همراه را نیز امتحان کنید. متنی که وارد می‌کنید تأثیر عمده‌ ای بر نرخ کلیک خواهد داشت ، بنابراین تمرین خوبی است که چند عنوان مختلف داشته باشید و آن ها را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک بیشترین پاسخ را دریافت می کند.

هنگامی که یک پست نوشتید و آماده اشتراک گذاری هستید ، بسته به پلتفرم ، ممکن است بخواهید هشتگ ها را نیز در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند علاقه به موضوع را دنبال کنید و ببینید آیا کسی در مورد محتوای شما صحبت می کند یا خیر.

محتوا می تواند تاثیر قدرتمندی بر استراتژی اس ام او شما داشته باشد. با ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا، می توانید افراد بیشتری را به پروفایل های اجتماعی خود بیاورید و فالوورهای جدیدی کسب کنید.

 

5) برای پست های خود برنامه ریزی کنید:

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای برنامه ریزی پست ها از قبل در شبکه های اجتماعی استفاده کنید و باید از آنها استفاده کنید. این باعث می‌شود که مجبور نشوید چندین بار در روز وارد حساب‌های خود شوید یا محتوای جدید را به روز تولید کنید.

همان طور که محتوای خود را برنامه ریزی می کنید، همچنین می توانید مطمئن شوید که زمانی که مخاطبان هدف شما در هر پلتفرم فعال هستند، آن را منتشر می کنید.

بازه زمانی ارسال پست به سایت اجتماعی بستگی دارد. افراد در زمان‌های مختلف روز در سایت‌های اجتماعی خاصی فعال هستند و این بر اساس جمعیت‌ شناسی نیز متفاوت است. شما باید بفهمید که چه زمانی مخاطب هدف شما از هر پلتفرم بیشتر استفاده می کند.

همچنین باید تعداد پست‌هایی را که در هر پلتفرم قرار می‌دهید کنترل کنید. هر کدام استانداردهای خاص خود را برای برنامه های معمول انتشار دارند، اما نکته مهم این است که دنبال کنندگان خود را با پست ها غرق نکنید.

 بیشتر بخوانید : بازاریابی یا تبلیغات ؟ کدام برای جذب مشتری بهتر است ؟

6) لینک های شبکه های اجتماعی را در وب سایت خود قرار دهید:

افزودن دکمه‌ هایی که به پروفایل های اجتماعی شما از وب ‌سایت شما پیوند می‌دهند، راهی آسان برای تشویق بازدید کنندگان سایت شما برای ارتباط با شما در پلتفرم‌های مختلف است. شما می توانید آنها را در هدر یا پاورقی صفحات خود قرار دهید تا کاربران بتوانند بدون توجه به صفحه ای که بازدید می کنند، آنها را ببینند.

همچنین می توانید دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را در انتهای پست ها و مقالات وبلاگ خود اضافه کنید. این دکمه‌ها خوانندگان را قادر می‌سازد تا به راحتی محتوای شما را در حساب‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. و هر چه اشتراک‌گذاری محتوای شما آسان ‌تر باشد، احتمال بیشتری برای انجام این کار خواهند داشت.

این کار دقیقا همان تاثیری را دارد که شما در هنگام ثبت آگهی رایگان در گوگل ، لینک سایت یا شبکه های اجتماعی دیگر خود را نیز وارد می کنید.

 

7) تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی خود را زیر نظر داشته باشید:

شما باید عملکرد پست های خود را در صفحات اجتماعی خود نظارت کنید تا ببینید کدام روش ها برای کسب و کار شما موثرتر هستند. این به شما ایده می‌دهد که کدام نوع پست‌ها موفق هستند و کدام‌ها مخاطبان زیادی به خود جلب نمی کنند

چندین معیار وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید ، از جمله ایمپرشن ، کلیک‌ها و تعامل‌ها. اگر یک پست تعامل زیادی دریافت کند، واضح است که برای بازار هدف شما جالب بوده است. می توانید از این برای تعیین این که کدام نوع پست برای استراتژی شما موثرتر هستند استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید : 5 تا از بهترین روش های تبلیغات کسب و کار

 

تلاش کردیم به زبانی ساده و روان برای شما از ترفند جدب مشتری با بهینه سازی شبکه های اجتماعی بگوییم. امیدواریم که با به دقت بالا و به کارگیری تمامی روش های ذکر شده بتوانید به مخاطبان هدف خود هر روز نزدیک و نزدیک تر شوید.

درباره دستگاه های فیزیوتراپی خانگی

۲ بازديد

دستگاه فیزیوتراپی خانگی و خرید آن در شرایط امروزه جامعه میتواند برای خیلی از خانواده ها چالش برنگیز باشد.رسیدگی به نیازهای افرادی که دچار معلولیت هستند از مواردی ست که خوشبختانه روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و توجه و بودجه ای که توسط دولت های کشورهای پیشرفته به این موضوع اختصاص داده می شود نسبت به دهه های گذشته بیشتر شده است.

 

دستگاه فیزیوتراپی خانگی

 

تیم تحریریه آگهیزن ،با آرزوی بهبود و داشتن زندگی با کیفیت برای افرادی که دچار معلولیت هستند و صد البته خانواده های این عزیزان در این مقاله تلاش می کند تا با پرداختن به رشته ی فیزیوتراپی و دستگاه های مربوط به آن ، سهم کوچکی در این راه داشته باشد. آشنایی با این رشته و نحوه عملکرد درمان گران فعال در آن برای همه افراد به نظر ضروری می آید. شما قطعا در مواقع اورژانسی به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد.

 تلاش می کنیم تا با معرفی بهترین دستگاه های فیزیوتراپی خانگی و اهمیت استفاده از آن ها و بررسی بیشتر علم فیزیوتراپی برای آشنایی بیشتر شما عزیزان آگاهی در این زمینه را بالا برده و نگاه عمیق تری به آن داشته باشیم. رسیدگی به افرادی که به هر علتی دچار معلولیت هستند یکی از دشوارترین و پر چالش ترین نوع مراقبت از افراد است. کسانی که در خانواده ی درجه یک خود با این مسئله درگیر هستند به خوبی از کلیه جوانب آگاه هستند. رشته ی توانبخشی برای کمک به درمان و یا بهبود نسبی این مسئله به وجود آمد و با تاثیر عمیقی که در این مسئله ایجاد کرد و رضایت افراد از روند و عملکرد این رشته ، ضرورت پیشرفت بیشتر در این علم بر همه آشکار شد. پس از مدتی  رشته های بیشتر و تخصصی تر شکل گرفتند و همان طور که می دانید فیزیوتراپی یکی از این رشته ها می باشد.

 

 

فیزیوتراپی چیست؟

طبق تعریف آمده در ویکی پدیا ، فیزیوتراپی یا فیزیک درمانی را می توان این گونه تعریف کرد که شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی ، ماهیچه و اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی، جریان‌های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است. در این روش‌ها از ورزش، نور، پرتوهای فرابنفش و فروسرخ، گرما و جریان برق استفاده می‌شود. فیزیوتراپی حیطه‌ای از پزشکی است که هدف آن پیشگیری از بیماری‌ها، درمان، توان‌بخشی، بالا بردن سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد است.

با توجه به تعریف بالا پی می بریم که فیزیوتراپی می تواند طیف وسیعی از مشکلات افراد را برای درمان یا بهبود آن ها تحت پوشش خود قرار دهد.

مراجعه و نیاز به یک فیزیوتراپ می تواند به علل مختلف ایجاد شود. از بیماری هایی مانند آرتروز و سکته‌های مغزی ، کمردرد و شکستگی‌ها ، دررفتگی مفاصل ، اختلالاتی مانند دردهای عضلانی گرفته تا اختلالات بدو تولد مثل دررفتگی مفصل ران، صافی کف پا، پای پرانتزی، فلج اطفال و....

شاید دور از ذهن باشد اما بیماران تنفسی ، سرطان‌ها ، سوختگی‌ها و جراحی ‌های مختلف ، بیماری‌های دستگاه اعصاب محیطی و مرکزی ، بیماری‌های پوستی و سوختگی‌ها ، درد و کنترل درد و بیماری‌ها و اختلالات کفِ لگن در زنان و زایمان و بی‌اختیاری‌ها و.... همگی در دسته ی مراجعان به فیزیوتراپ ها قرار می گیرند. تیم ما از کلیه فیزیوتراپ های محترم درخواست می کند تا با ثبت آگهی رایگان در گوگل جهت دسترسی بهتر بیماران به شما گامی موثر بردارند. 

 

اما مسئله ای که در کنار درمان درمانگران بسیار اهمیت دارد تمرینات و حرکاتی ست که فیزیوتراپ از شما می خواهد به صورت مرتب و روتین در طی روز در خانه انجام دهید. که در مواردی نیاز به دستگاه ها و یا لوازم جانبی می باشد. همچنین بعضی از افراد دارای اختلالات و معلولیت های جسمی امکان مراجعه حضوری به کلینیک های توانبخشی را ندارند و این جاست که با پیدا کردن فیزیوتراپ هایی که با ثبت آگهی رایگان در گوگل  اعلام آمادگی برای ارائه خدمات درمانی در منزل کرده اند ، از درمان در منزل بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید : گذاشتن آگهی در گوگل با google ads

در چنین مواردی نیاز به استفاده از دستگاه های فیزیوتراپی خانگی است. با معرفی چند نمونه از این دستگاه ها شما را برای انتخاب بهترین برند و کارامد ترین دستگاه ها که متناسب با نیاز شما هستند ، آشنا می کنیم. اگر شما فروشنده ی این نوع دستگاه های فیزیوتراپی هستید ، از شما خواهش می کنیم تا با ثبت آگهی رایگان در گوگل به افراد کمک کنید تا راحت تر بتوانند شما را پیدا کنند و از خدمات شما بهره مند شوند.

 

انواع دستگاه های فیزیوتراپی خانگی

 

دستگاه فیزیوتراپی خانگی حرکتی :

دسته ی اولی که برای معرفی به شما در نظر گرفته ایم دستگاه های مربوط به اختلالات حرکتی می باشد که برای بیمارانی که در این زمینه در تلاش برای بهبود و یا سپری کردن دوران پس از حادثه هستند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از وظایف این دسته از دستگاه های فیزیو تراپی خانگی می توان به تقویت عضلات تحلیل رفته ، حفظ تعادل و آزادی در حرکت و تحرک و حتی کمک به انجام کارهای روزمره اشاره کرد.

 بیشتر بخوانید : کاهش سفر شهری در آلودگی هوا با ثبت آگهی

اولتراسوند درمانی:

همان طور که از نام این دستگاه کاملا مشخص است نحوه عملکرد آن با استفاده از ارتعاشات و همچنین موج ها می باشد و متناسب با سطح های فرکانس های تولید شده و نواحی آسیب دیده برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای افزایش سرعت و کیفیت ترمیم عضلات و کاهش التهاب و درد از این دستگاه فیزیو تراپی خانگی بهره مند شوید.

 

دستگاه تحریک الکتریکی عضلانی:

 یکی از پرکاربرد ترین و پر طرفدارترین در بین بهترین دستگاه های فیزیوتراپی خانگی می توان به این دسته از دستگاه ها اشاره کرد. از موارد استفاده این دسته می توان به بیمارانی که دچار هر گونه معلولیت بعد از سانحه تصادف ، سکته مغزی و یا آسیب های نخاعی که در حرکت اندام ها اختلال جدی ایجاد می شود ، اشاره کرد. کاری که این دستگاه فیزیوتراپی انجام می دهد الکتروتراپی در عضلات آسیب دیده است. وقتی که آسیب به عضله به حدی شدید است که نمی توان از تمرینات ساده برای بهبود کمک گرفت دستگاه تحریک الکتریکی عصلانی به کمک بیماران می آید. دستگاه نام برده با موج های مختلف و انتقال دادن انرژی برای نواحی محتلف مورد استفاده قرار می گیرد. که این کار را برای بازیابی قدرت و بازسازی عضلات و فعال نگه داشتن آن ها انجام می دهد.

 

اگر شما فروشنده ی این دستگاه ها هستید می توانید به سادگی با استفاده از ثبت آگهی رایگان درباره کسب و کار خود  کمک بزرگی به بیمارانی که نیاز به گرفتن درمان در منزل خود دارند ، بکنید. استفاده از این دستگاه ها در خانه به صرفه جویی در هزینه های بیماران نیز کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : آموزش ثبت آگهی رایگان

 

ماساژ درمانی

یکی از روش های مورد استفاده توسط درمان گران رشته توان بخشی ماساژ درمانی می باشد که بسیار نیز توصیه می شود. اگر شما از افرادی هستید که دچار استرس های غیر قابل تحمل می شوید و یا دردهای مرتبط با آرتریت شما را آزار می دهد و آرامش را از شما گرفته است ، استفاده از ماساژور دستی برقی و توپ ماساژ از دسته ی بهترین دستگاه های فیزیوتراپی خانگی برای شما می باشد. شما می توانید برای کاهش تنش عضلانی خود، هورمون استرس و به علاوه برای بهبود و انعطاف پذیری مفاصل و آسیب بافت های نرم و گردش خون این نوع درمان را در خانه انجام دهید.  

دستگاه تنس

دستگاه تنس را می توان پرکاربرد ترین دستگاه های تخصصی فیزیوتراپی دانست . نحوه ی عملکرد و تاثیرگذاری عمیق این دستگاه آن را به یکی از محبوب ترین دستگاه ها در بین درمان گران و حتی بیماران تبدیل کرده است. تنس که با تحریک کردن الکتریکی عصب از راه پوست بیمار به آرام کردن درد با استفاده از جریان الکترکی کنترل شده کمک می کند دارای پدهایی به نام اکترود می باشد. این دستگاه قابلیت کار کردن با کیفیت توسط باطری را دارد.

عملکرد دستگاه بدین صورت است که با اتصال و قرار دادن پدها بر روی پوست بیمار در قسمت هایی که نیاز به تحریک عصب می باشد ، لرزش های الکتریکی بسیار ریزی به قسمت مورد نظر منتقل می کند. که طی یک سری روند در ادامه ی این لرزش ها باعث کاهش درد و ریلکس شدن عضلات بیمار می شود.

از دستگاه تنس که از بهترین دستگاه های فیزیوتراپی خانگی می باشد ، در مواردی برای خانم مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار موثر است مانند کاهش درد قاعدگی و حتی درد هنگام زایمان.

 بیشتر بخوانید : چگونه به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنیم ؟

اکثر دستگاه های نام برده را می توان در ابعاد قابل حمل برای استفاده در منزل و یا حتی همراه بردن با خود در هنگام سفر به راحتی تهیه کرد.

ثبت آگهی رایگان در گوگل  این بستر را فراهم می کند تا انواع مختلف این دستگاه را بیابید و برای خرید دستگاه فیزیوتراپی خانگی بتوانید به سرعت اقدام کنید .

از بهترین مارک دستگاه فیزیوتراپی خانگی می توان به برند برجیس اشاره کرد که از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا در محصولات خود بهره می برد.

 

با امید بهبودی هرچه سریع تر تمامی بیماران و تشکر ویژه از کادر درمانی توان بخشی که همیشه با صبر و حوصله ی فراوان به بیماران رسیدگی می کنند ، اگهیزن شرایط  را فراهم کرده است تا خدمتی هر چند کوچک کرده باشد.

همچنین امیدواریم که با سرعت گرفتن بیشتر پیشرفت تکنولوژی دستگاه های پیشرفته تر و بهتر در دسترس عموم قرار بگیرد تا همگی همیشه سلامت و شاد باشند.

 

نگاهی بر درج آگهی در Google Ads

۱ بازديد

گذاشتن آگهی در گوگل به چه معناست ؟ تیم تحریریه آگهیزن این مقاله را به پاسخ این پرسش و  گوگل ادز اختصاص داده است.در هر ثانیه میلیون ها میلیون جست و جو در گوگل توسط مردم در سر تا سر دنیا صورت می گیرد تا در هر زمینه ای برای رفع نیاز خود از نتایج به دست آمده توسط این موتور جست و جو بهره مند شوند. بی دلیل نیست که گوگل بزرگ ترین و قوی ترین موتور جست و جوی شناخته شده ی این روزها می باشد. امروز با پرداختن به گذاشتن آگهی در گوگل شما عزیزان را از معجزه ی افزایش درآمد خود آگاه می کنیم.

 

گذاشتن آگهی در گوگل 

 

از آن جایی که وبسایت ما  همیشه در راستای کمک به کسب و کار ها برای بازدید بیشتر و افزایش درآمد آن ها تلاش کرده است و همیشه از اهمیت تبلیغات و انواع آن ها برای شما نوشته ، امروز تیم تحریریه با توجه به اهمیت گذاشتن آگهی در گوگل با گوگل ادز فرصت را غنیمت شمرده و لازم دانسته تا شما را با این موضوع بیشتر آَشنا کند. با این هدف که سرمایه تبلیغات خود را هدفمند تر و بهتر مدیریت کنید که دیگر همگی به خوبی می دانید از نکات بسیار مهم در هر کسب و کاری ست.

 متاسفانه به نظر می رسد که خیلی از افراد با درج آگهی در گوگل آشنایی لازم را نداشته و صرفا از این سایت برای جست و جو کردن اطلاعات استفاده می کنند. مهم است بدانید که در کنار ثبت آگهی رایگان در سایت های شما باید از سایت هایی مثل گوگل نیز برای تبلیغات خود بهره ببرید زیرا کافی ست کسب و کاری مشابه با خدماتی که شما ارائه می دهید و یا محصولاتی که به فروش می رسانید اقدام به درج آگهی در گوگل بکند. شما به سرعت از رقبای خود عقب می مانید. فقط خود را برای یک لحظه به جای مشتری بگذارید ! قطعا که افراد به کسب و کاری که توسط گوگل معتبر شناخته شده است و به آن ها پیشنهاد داده شده است و مشغول به تبلیغ آن است ، توجه ویژه تری نشان می دهند و به آن سمت کشیده می شوند و حتی اگر نام برند شما در لیست جست و جوی گوگل هم باشد با این رویه به راحتی نادیده گرفته می شوید.

 

نکته حائز اهمیت درباره ی این غول فناوری در سیلیکون ولی این است که قابلیت های زیادی برای بهبود و بالاتر رفتن ترافیک سایت ها و همچنین شناخته تر شدن کسب و کارتان در اختیارتان می گذارد که بسیار موثر و کلیدی هستند و ضروری ست که از آن ها مطلع باشید. اگر شما از افراد پیگیر باشید و بالاخره به اهمیت سئو سایت خود و یا سایتی که در آن کسب و کار خود را تبلیغ کرده اید پی برده باشید ، حالا وقت آن است که به درج آگهی در گوگل نیز نگاه ویژه و متفاوتی بندازید. پس وقت را تلف نکنیم و مرحله به مرحله با هم ببینیم که تبلیغات گوگل دقیقا چیست ، google ads چگونه کار می کند و چرا باید تبلیغات گوگل خود را اجرا کنید. اگر برای کسب و کار خود اهمیت قائل هستید ، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

بیشتر بخوانید : کاهش سفر شهری در آلودگی هوا با ثبت آگهی

 

 

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز چیست ؟

  گوگلادزنام پلتفرم به ازای هر کلیک یا ppc گوگل است که برای کسب و کار ها این بستر را فراهم می کند تا در دارایی های گوگل دیده شوند. به چه معنی ؟ در واقع گوگل مبلغی که از شما برای تبلیغات دریافت می کند را در ازای هر کلیکی که کاربران بر روی لینک مربوط به شما اعمال می کنند از مبلغ پرداختی شما کسر می کند.از رایج ترین نوع درج آگهی در گوگل ، تبلیغات جست و جو می باشد. که می دانیم در صفحه نتایج موتور جست و جو یا همان SERP برای جست و جو های مرتبط با محصولات و خدمات تبلیغ‌کننده نمایش داده می شود.اما باید اضافه کنیم که کسب و کارها همچنین از  گوگل ادز برای اجرای تبلیغات نمایشی، تبلیغات خرید و تبلیغات یوتوب و .... استفاده می کنند. گوگل این گونه تبلیغات را با اضافه کردن یک تبلیغ در اول سایت از دیگر نتایج مجزا می کند.

بیشتر بخوانید : چگونه کلمه کلیدی مناسب برای آگهی انتخاب کنیم

فکت: خوب است بدانید که گوگل ادز بزرگترین ناشر تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده است که 28.4 درصد از کل درآمد تبلیغات را به خود اختصاص داده است.

 

 

تبلیغات گوگل چگونه کار می کنند؟

اگر بخواهیم خیلی خلاصه توضیح دهیم :

"شما برای تبلیغ در گوگل کمپین خود را ساخته و کلمه کلیدی را انتخاب می کنید، مبلغ مورد نظر را پیشنهاد میدهید ، منتظر می مانید تا پس از حدود 24 ساعت ثبت آگهی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. با چند نکته کوچک دیگر اما مهم! "

در بالا از تبلیغات به ازای هر کلیک اشاره کردیم. اما قیمت این تبلیغات به چه صورت هست؟

این قیمت اغلب تغییر می‌کند و به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله این که چند برند دیگر در حال حاضر آن کلمه کلیدی، حجم جستجو، دسترسی مورد انتظار، زمان روز یا سال و موارد دیگر را هدف قرار می دهند.

یادتان هست درباره کلمه کلیدی ، اهمیت آن و چگونگی استفاده از آن قبل تر به تفصیل صحبت کردیم. اگر این مقاله را از دست داده اید ، حتما آن را مطالعه بفرمایید.

 بیشتر بخوانید : بازاریابی یا تبلیغات ؟ کدام برای جذب مشتری بهتر است ؟

هنگامی که تبلیغ خود را قرار می دهید، "حداکثر پیشنهاد" خود را مشخص می کنید . حداکثر پیشنهاد در واقع همان بیشترین مبلغی ست که مایلید برای یک کلیک (یا مشاهده یا سایر اقداماتی که تعریف کرده اید) بپردازید.

در اینجا شما 3 گزینه اصلی برای مناقصه خواهید داشت:

1) هزینه به ازای هر کلیک (CPC) : زمانی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند، هزینه پرداخت می کنید.

2) هزینه در هر میلیون (CPM) : شما به ازای هر 1000 نمایش تبلیغات پرداخت می کنید.

3) هزینه به ازای تعامل (CPE) : زمانی که کاربر اقدام خاصی را روی تبلیغ شما انجام می دهد (ثبت نام برای یک لیست، تماشای یک ویدیو و غیره) پرداخت می کنید.

برای مثال، اگر حداکثر قیمت پیشنهادی شما 2 دلار باشد اما اگر گوگل تشخیص دهد که ارزش آن کلیک 2.55 دلار است، تبلیغ شما نمایش داده نمی شود. با این حال، اگر حداکثر قیمت پیشنهادی شما 2.56 دلار بود، آگهی شما به احتمال زیاد جایگاه را دریافت می کند.

نکته مهم این است که این عدد با بودجه کلی کمپین شما متفاوت است. شما این گزینه را دارید که میانگین بودجه روزانه خود را تعیین کنید و به گوگل اجازه دهید پیشنهادات تبلیغاتی شما را مدیریت کند، یا بودجه کلی خود را تنظیم کنید و پیشنهاد را برای هر تبلیغ مدیریت کنید.

برای مبتدیان، توصیه می شود که بودجه روزانه را تنظیم کنند و به گوگل اجازه دهند مناقصه تبلیغات فردی شان را بهینه کند. این راه ساده‌تر است و اغلب نتایج مؤثرتر و اقتصادی‌تری را در بر خواهد داشت.

 

به عنوان مثال، اگر می خواهید در مجموع 1000 دلار خرج کنید، می توانید یک کمپین را به مدت 30 روز با حداکثر بودجه روزانه 33 دلار اجرا کنید. یا به مدت 14 روز با 66 دلار در روز.

 

البته باید اضافه کرد که یک عامل ابداعی دیگر نیز برای پیشنهاد دادن وجود دارد به نام: امتیاز کیفیت

امتیاز کیفیت چیست؟

امتیاز کیفیت این است که چگونه گوگل ادز تعیین می کند که چه کسی "بهترین" تبلیغ را برای یک کلمه کلیدی نشان می دهد که یک رتبه بندی عددی از 1-10 است. به عنوان مثال، یک فست فود می تواند برای کلمه کلیدی«ساندویچ هات داگ»امتیاز 10 (بالا) بگیرد، اما احتمالاً برای کلمه کلیدی«نظافت محیطی»امتیاز 1 (کم) خواهد داشت، کاملا واضح است !

بهتر است بدانید که امتیاز کیفیت شما مستقیماً بر محل تبلیغات یا بودجه شما تأثیر نمی گذارد، اما می تواند تأثیرات غیر مستقیم داشته باشد.

بیشتر بخوانید : چگونه به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنیم ؟

کمی شفاف تر توضیح دهیم تا مطلب به خوبی برای شما جا بیفتد:

امتیاز کیفیت بالا به این معنی است که تبلیغات شما با هدف جست و جوی مشتریان بالقوه شما و ایجاد تبلیغاتی که با آن چه مردم جستجو می‌کنند مطابقت داشته باشد پس در نتیجه بیشتر نشان داده خواهد شد که این نیز بدان معناست که کلیک‌های بیشتری دریافت خواهید کرد. باز هم تاکید می کنیم که امتیاز کیفیت معیاری نیست که لزوما باید آن را خیلی عمیق ردیابی کنید، بلکه بیشتر راهنمایی ست برای این که بفهمید هدف تبلیغات شما در مسیر درستی قرار دارد یا خیر و چگونه با دیگرانی که برای کلمات کلیدی مشابه رقابت می کنند مقایسه می شوید.

 

انواع درج آگهی در گوگل

در زیر شما را با شیوه های مختلف گذاشتن آگهی در گوگل با گوگل ادز بیشتر آَشنا می کنیم در هر خصوص توضیح مختصری می دهیم:

 

تبلیغات جستجوی واکنشگرا:

در گذشته، آنچه برای هر تبلیغ و درج آگهی در گوگل می نوشتید همان چیزی بود که گوگل نمایش می داد. اکنون، تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا به شما امکان می‌دهند چندین متغیر کوچک بنویسید و فناوری هوش مصنوعی گوگل بهترین ترکیب از اجزای تبلیغات را برای مطابقت با پرس و جو و هدف جستجو انتخاب می‌کند. تبلیغات جستجو با علامت پررنگ " SPONSERD" در بالای آن ها نشان داده می شود. تبلیغات نیز در چهار نقطه اول صفحه قرار خواهند گرفت. این نوع تبلیغات ابتدایی ترین قالب google ads هستند و هر برندی می تواند از استفاده از آنها بهره مند شود.

 

تبلیغات حداکثر عملکرد:

این تبلغیات نوعی ترکیبی از بهترین الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و استراتژی‌های پیشنهاد تبلیغات به کمک هوش مصنوعی، همراه با نقاط داده‌ای که ارائه می‌دهید، مانند مخاطبان سفارشی، توصیف می‌شود. ایده این است که بهترین نتایج ممکن را برای هدف خود به دست آورید. گوگل پیشنهاد می کند از این تبلیغات برای تکمیل کمپین های تبلیغات جستجوی اصلی خود استفاده کنید، زمانی که هدف مشخصی دارید ، زمانی که داده های اضافی برای کمک به گوگل برای هدف یابی تبلیغات خود دارید، به عنوان مثال. مخاطبان سفارشی از فیس بوک، کمپین های قبلی، تجارت الکترونیک و ....  

تبلیغات اکتشافی:

تبلیغات اکتشافی در مکان‌هایی ظاهر می‌شوند که افراد به احتمال زیاد در حال تحقیق درباره محصولات یا تماشای بررسی محصول هستند. به طور معمول، شامل تبلیغات صفحه اصلی یوتوب و تماشای صفحه بعدی و یا جست و جو های گوگل با قصد خرید می شود. کاربران گوگل می توانند از داده هایی که برای جمع آوری این نوع تبلیغات اکتشافی هدفمند ردیابی می شوند انصراف دهند اما اکثر آن ها این کار را نمی کنند و بیشترین دلیل را هم نا آگاهی افراد از این قابلیت می توان دانست !

گوگل می تواند از موارد زیر برای ردیابی داده های کاربران استفاده کند:

فعالیت وب و اپلیکیشن

اطلاعات برنامه از دستگاه آنها (مانند تلفن، تب لت، رایانه)

تاریخچه موقعیت مکانی

تنظیمات مکان (مثلاً مکان‌های ذخیره‌شده«خانه»و«محل کار»و موارد دیگر)

اما شما به عنوان کسی که قصد گذاشتن آگهی در گوگل را دارید چه زمانی بهتر است از این شیوه استفاده کنید:

وقتی که شما از قبل تر چندین کمپین در گوگل ادز دارید این نوع تبلیغات از دارایی های موجود شما در قالب های مختلف استفاده می کند. برای افزایش فروش، برای هدف گیری مجدد مشتریان قبلی با تعریف مخاطبان سفارشی

نمایش تبلیغات:

تبلیغات نمایشی تصاویر یا ویدیوهایی هستند که در میلیون‌ها وب‌سایت در سراسر جهان که بخشی از شبکه نمایش گوگل هستند و همچنین دیگر سایت های گوگل مانند یوتوب ظاهر می شوند.

می‌توانید هر آگهی را خودتان تعریف کنید، یا مجموعه‌ای از اصلی ترین گزینه ها را آپلود کنید. گرافیک، ویدئو، لوگو و سرفصل‌ها و ... و  اجازه دهید هوش مصنوعی گوگل ادز بهترین ترکیب‌ها را برای هدف قرار دادن مخاطبانتان ارائه دهد.

تبلیغات خرید:

تبلیغات خرید از کاتالوگ محصولات شما برای نمایش تبلیغات بهینه شده تجارت الکترونیک در شبکه‌های جستجو و نمایش یوتوب ، گوگل و جیمیل استفاده می کند. هدف‌گیری خودکار گوگل نشان می‌دهد که به نظر آن محصول مرتبط ‌ترین محصول برای جستجوی کاربر است.

تبلیغات اپلیکیشن:

دقیقاً همانطور که به نظر می رسد، این نوع تبلیغات بینندگان را به دانلود برنامه آی او اس یا اندروید شما سوق می دهد. راه اندازی تبلیغات اپایکیشن آسان است زیرا از تصاویر، ویدیوها و محتوای فهرست فروشگاه برنامه شما استفاده می کند و یا می توانید به راحتی رسانه خود را آپلود کنید.

درباره این که شما چه زمانی می توانید از این تبلیغات استفاده کنید باید بگوییم که اگر یک اپلیکیشن دارید، اگرچه برای واجد شرایط بودن به 50000 نصب برنامه نیاز دارید (به جز تبلیغات پیش ثبت نام اندروید)

 بیشتر بخوانید : ثبت اگهی رایگان در گوگل با سئو

اکنون که به اندازه کافی با انواع گذاشتن آگهی در گوگل با گوگل ادز آَشنا شدید ، در پنج قدم ساده نحوه استفاده از آن را توضیح می دهیم:

قدم اول: یک حساب گوگل ادز باز کنید:

نام کسب و کار و آدرس وب سایت خود را وارد کنید.

لینک کردن هر حساب موجود متعلق به گوگل مثل یک کانال یوتوب مرتبط با کسب و کار شما و یا پروفایل

My Goolge Business

پر کردن اطلاعات صورتحساب و پرداخت

 

قدم دوم: اولین کمپین خود را ایجاد کنید:

روی کمپین جدید در بالای داشبورد اصلی کلیک کنید و یک هدف را انتخاب کنید.

 

قدم سوم: یک استراتژی مناقصه تنظیم کنید:

به صورت اختیاری، می‌توانید هزینه هدف را برای هر اقدام مشخص کنید، اگرچه توصیه می‌کنم برای کاربران جدید این مورد را بدون علامت بگذارید.

 

قدم چهارم: مخاطبان خود را هدف قرار دهید:

این جا همان جایی ست که به گوگل می گویید مخاطبان شما را کجا پیدا کند. مکان‌ها و یا زبان‌هایی که برای هدف مد نظر دارید و همچنین دسته‌های علاقه اضافی اختیاری را انتخاب کنید. کاربران پیشرفته می‌توانند مخاطبان سفارشی را آپلود کنند و حتی اطلاعات جمعیتی را دقیق تنظیم کنند.

 

قدم پنجم: ساخت تبلیغات:

ایجاد تبلیغات موضوع بزرگی است و نمی توان همه چیز را فقط در این مقاله بخش پوشش داد.  به صنعت، اهداف، دارایی های موجود و موارد دیگر کسب و کار شما بستگی دارد. اما برای شروع به حداقل چند گروه تبلیغاتی نیاز دارید.

گوگل شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می‌کند و از شما درخواست URL و کلمات کلیدی مرتبط را می کند.

سپس گوگل ادز از شما می خواهد که چند تبلیغ بنویسید. هنگام ساخت آگهی خود، پیش نمایشی از آن را در سمت راست خواهید دید.

شما به همه این موارد به یکباره نیاز ندارید. اگر به تازگی با گوگل ادز شروع کرده‌اید، آن را ساده نگه دارید زیرا که بعد تر هم می‌توانید تبلیغات خود را اصلاح کنید.

 بیشتر بخوانید : آموزش ثبت آگهی رایگان

امیدواریم شما تا حد قابل قبولی با این قابلیت ویژه ی گوگل آشنا شده باشید و بتوانید در صورت نیاز به بهترین شکل ممکن از آن بهره ببرید.