سه شنبه ۱۷ بهمن ۰۲

آرشیو آبان ماه 1402

درباره سئو و گوگل با هم بخوانیم

درباره بهینه سازی وب سایت اطلاعات کسب کنید

۲ بازديد

بهینه سازی وب سایت چیست ؟

 

تیم تحریریه طراحی سایت پرنا در این مقاله توضیحاتی را برای مراحل بهینه سازی وب سایت شما بیان میکند.

طراحی سایت و نگهداری و پشتیبانی هر وب سایت هم زمان مشخصی دارد.

سایت ، یک محصول است که عمر مشخصی دارد.

طبق گفته کارشناسان عمر هر وب سایت تقریبا 3 تا 5 سال است و پس از آن نیازمند اپدیت های اساسی و یا طراحی مجدد است.

 

آیا هر سایت توانایی بهینه سازی سایت و سئو سایت را دارد ؟

 

جواب این سوال خیر می باشد .

اگر شما هم اکنون از قالب های اماده و ... استفاده میکنید که هیچ شانسی برای آپدیت در آینده نخواهید داشت.

به غیر از آن اگر طراحی سایت و بهینه سازی سایت شما اصولی و مرتب نباشد و به طور خلاصه تر و تمیز !

کد نویسی و برنامه نویسی نشده باشد کار آپدیت و بهینه سازی تقریبا غیر ممکن است چرا که به اندازه زمان یک طراحی سایت مجدد طول خواهد کشید !

ما در طراحی سایت حرفه ای پرنا با بهره گیری تیمی از مهندسین خلاق ، جوان و مجرب و کار آزموده وب سایت های را کاملا با استاندارد های به روز  تحویل می دهیم.

کلیه اصول مربوطه به سئو و بهینه سازی که مربوط به طراحی می باشد;

در وب سایت های ما رعایت شده و وب سایت با نمره سئوی بالا تحویل می شود.

در این صورت شما حتی اگر به هر دلیل پس از پابان دوران پشتیبانی قصد ادامه همکاری را نداشته و یا مایلید خودتان سایت را کامل در دست بگیرید مشکلی نداشته باشید.

 

 

مراحل بهینه سازی سایت از طریق شما چگونه است ؟

 

اگر قصد بهینه سازی سایت و سئو وب سایت خود را دارید یا خوهان تغییراتی در وب سایت هستید با ما تماس بگیرید.

تیم بهینه سازی ما پس از مشاهده و بررسی وب سایت شما در صورتی امکان درخواست ها شما باشد مراحل انجام را به اطلاع شما خواهند رساند.

 

طراحی سایت

نحوه استفاده از هشتگ ها را بیاموزیم

۱ بازديد

استفاده صحیح از هشتگ ها برای ثبت آگهی

 

اکثر افراد مخصوصا کسانی که سال هاست در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند با واژه هشتگ آشنایی دارند. یک راه رایگان و نسبتاً آسان برای جذب مخاطب شما. تیم آگهیزن شما را با نحوه ی صحیح و اهمیت این هشتگ ها در این مقاله  بیشتر آشنا می کند.

 

هشتگ ها تقریبا نوع جدیدی از ابزارها در شبکه های اجتماعی ، سایت ها و وبلاگ ها می باشند که در چندین سال اخیر حتی بیش از قبل در بین مردم محبوب شدند. استفاده از هشتگ ها برای بعضی از افراد به نوعی وابستگی عجیبی تبدیل شده است و برای این کار هیجان بسیار زیادی دارند و سعی می کنند با استفاده از خلاقیت خود هشتگ های جالب و متنوعی را خلق کنند. شما مخصوصا در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام با آن ها برخورد می کنید. افرادی که سعی می کنند در نقش یک اینفلوئنسر با منتشر کردن عکس و فیلم های زیادی در طول روز با هدف تولید محتوا دنبال کننده های زیادی را به سمت خود جذب کنند. این دسته افراد معمولا به طرز عجیبی از هشتگ ها استفاده می کنند. سوالی که این جا پیش می آید این است که این هشتگ ها چه قدر در میزان دیده شدن صفحات شما کاربرد دارند و نحوه ی صحیح استفاده از آن ها به چه شکل است ؟ آیا شما نیز به عنوان صاحبین مشاغل و ارائه دهنده ی خدمات هنگام ثبت آگهی رایگان خود در پلتفرم هایی مثل اگهیزن تمایل دارید از هشتگ ها استفاده کنید ؟ جایگاه این هشتگ ها در آگهی های شما کجاست و به چه طریقی باید از آن ها استفاده کرد ؟ جواب تمامی این سوالات را با توضیحات تکمیلی تا انتهای این مقاله به شما می دهد. پس با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید : بهترین استراتژی های جذب مشتری برای فروش بیشتر

 

هشتگ دقیقا چیست ؟

هشتگ یک ابزار کشف به حساب می آید که همان طور که گفتیم  توسط کاربران رسانه های اجتماعی به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. البته به این جامعه ی بزرگ باید برندها را نیز اضافه کرد. هشتگ را می توان به عنوان یک عملکرد جدید جستجو نام برد ، جریانی از مکالمه که توسط کسانی که علاقه مشترک به موضوعی را دارند استفاده می شود. هشتگ‌ها معمولاً شامل موضوعات ترند شده ، حقایق شناخته شده، علایق خاص یا به عبارت ساده، هر چیزی که بعد از علامت # بیاید شناخته می شوند.

باید بدانید که تمامی موتورهای جستجوی اصلی و بزرگ دارای هشتگ و فهرست بندی هستند: موتورهای جست و جویی که شما آن ها را به عنوان گوگل، بینگ و یاهو می شناسید. هشتگ اختراع قرن 21 محسوب می شود، اختراعی که مردم را گرد هم می آورد، علایق مشترک را به اشتراک می گذارد و الهام بخش یکدیگر می شوند. این ابزار مانند فیلتری عمل می کند تا در زمان یابنده ی یک موضوع خاص صرفه جویی کند و علاقه مندان مرتبط را بهم پیوند دهد.

در ابتدا، هشتگ‌ها فقط توسط کاربران اولیه رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شدند ، اما تنها در مدت کوتاهی ، پس از پیوستن کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریاب ها به تیم طرفداران ، شکل استفاده از آن کمی تغییر کرد و تکامل یافت. امروزه هشتگ‌ها در هر گوشه از زندگی اجتماعی ما نفوذ کرده‌اند.

شاید شنیده باشید که بسیاری از نوجوانان حتی در مکالمات روزمره ی خود نیز از این واژه استفاده می کنند.

با این حال، هر روند جدیدی با سهم خوبی از خطاها و اشتباهات همراه است. با توجه به مد امروزی استفاده از هشتگ در هر چیزی که به صورت آنلاین و آفلاین می نویسند، گاها اتفاق می افتد که بسیاری از مردم واقعاً نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند. بنابراین هشتگ های ضعیف اغلب مورد سوء استفاده و یا سوء تفاهم قرار می گیرند.

هشتگ ها با نام فنی خود - تگ های فراداده - پیوندهای قابل جستجو هستند که صفحه یا وب سایت شما پس از  ثبت آگهی رایگان در گوگل  را با ترافیک بازدید بالا بهبود می بخشند.

 

 

بیشتر بخوانید : چگونه کلمه کلیدی مناسب برای آگهی انتخاب کنیم

 

هشتگ ها و بازاریابان

اشاره کردیم که بازاریابان به این اختراع جدید رسانه های اجتماعی جذب شدند و گفتیم نکته ای که در مورد هشتگ وجود دارد این است که هر زمان که بخواهید گفتگوها، عناوین، محتوا و هر نوع فرم متن دیگری را با هشتگ بهینه کنید، فعالیت شما هم در رسانه های اجتماعی و هم در موتورهای جستجو برای مخاطبان بیشتر دیده می شود. شما به عنوان صاحبین کسب و کار باید بدانید که برای بازاریابان، هشتگ‌ها راهی برای درگیر کردن برندشان با بازارشان است و معمولاً 3 نوع استراتژی بازاریابی را به کار می‌گیرند که می توانید از این راه ها برای ساخت هشتگ های خود در ثبت آگهی رایگان استفاده کنید.

1) هشتگ های برند شما: یک هشتگ برای برند خود انتخاب کنید. معمولا در اینجور مواقع باید از عنوان خود برای آگهی که قصد دارید در سایت ثبت آگهی رایگان درج کنید کمک بگیرید.

2) هشتگ های پرطرفدار: واضح است که انتخاب هشتگ های پرطرفدار و مربوط به کار و خدمات شما ، شما را در مجموعه ای بزرگ قرار می دهد و جست و جو کنندگان بیشتری را به سمت شما سوق می دهد.  

3) هشتگ های محتوا: در مقاله ی مربوط به کلمات و عبارات کلیدی به تفصیل برای شما توضیح دادیم که ماهیت این کلمات چیست و چگونه باید آن ها را پیدا کنید. تیم ما به شما توصیه می کند که هنگام ثبت آگهی رایگان خود از آن ها استفاده کنید تا در دسته های صحیح جست و جو قرار بگیرید.

 

بیشتر بخونید : آموزش ثبت آگهی رایگان

 

چگونه هشتگ صحیح بسازیم و رتبه بالایی کسب کنیم؟

استفاده از هشتگ ها و میزان تاثیر گذازی آن ها به قوانین مختلفی بستگی دارند که توسط کانال های اجتماعی دیکته می شوند، و باید بدانید که الگوریتم های مورد استفاده توسط شرکت ها در این زمینه شبیه یکدیگر نیستند. پس یادتان باشد که شما نمی توانید استراتژی سئو یکسانی را برای همه ی آنها اعمال کنید.

اجازه دهید ابتدا به زمان ساده برای شما توضیح کوتاهی دهیم. کمد یا کشوی لباس های خود را در نظر بگیرید. شما زمانی می توانید به لباس های خود دسترسی بهتری داشته باشید که آن ها را مرتب و بر اساس قانون خاصی چیده باشید. افرادی هستند که لباس های خود را بر اساس قد آن ها و یا ترتیب رنگ بندی آن ها در کمد مرتب می کنند. بدین طریق است که شما هنگام انتخاب لباس برای پوشیدن دید بازتری دارید.

داستان منظم و مرتب بودن لوازم در همه جا به همین شکل صادق است و به شما کمک می کند.

هدفاز توضیح مورد بالا این بود که توجه شما را به هشتگ های نامنظم و بی ربط و گاها در هم و برهم جلب کند. شاید برای ثبت آگهی رایگان در گوگل خود و استفاده از هشتگ ها باید بدانید که این مدل استفاده از هشتگ ها نه تنها به دیده شدن بیشتر شما کمک نمی کند که حتی موتور جست و جویی مانند گوگل شما را به عنوان اسپم یا اصطلاحا هرزنامه شناسایی می کند و به زبان ساده تر از رده خارج می کند. تعداد استفاده از هشتگ ها باید منطقی باشد. شما نمی توانید گوگل را با حجم بسیار بالایی از هشتگ های مختلف گیر بندازید. این تفکر اشتباهی ست که متاسفانه اکثر افراد را درگیر خود کرده است. هشتگ هایی که در سایت ثبت آگهی رایگان استفاده می کنید باید در حد نرمالی کوتاه و حتما مرتبط باشند. هیچ وقت از عبارات بلند برای ساختن هشتگ های خود استفاده نکنید.

با انتخاب استفاده از هشتگ ها در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود، برند خود را با فرصت های بیشتری برای قرار دادن نام، محتوا و فعالیت رسانه های اجتماعی در نتایج جستجوی گوگل ایمن خواهید کرد.

با دانستن نحوه استفاده درست از هشتگ ها در پست‌های توییتر، اینستاگرام، گوگل پلاس و فیس‌بوک خود، کمکی به کاربران در تلاش برای یافتن نام تجاری خود به عنوان پاسخی به علایق و نیازهای آن‌ها خواهید کرد. اگرچه سرعت برای به دست آوردن بهترین دید و تعامل بسیار مهم است، و نمایش یک پست هشتگ شده طول عمر نسبتا کوتاهی دارد، هشتگ ها می توانند ترافیک طولانی مدت ثابتی را به سایت شما هدایت کنند، جایی که آمدن به سایت شما آسان تر از ترک آن است.

بازدیدکنندگانی که هشتگ خاصی را دنبال می‌کنند، می‌توانند #پست‌های شما را ببینند. حتی اگر شما را «فالو» نکنند.

 

بیشتر بخوانید : 5 تا از بهترین روش های تبلیغات کسب و کار

 

استفاده از هشتگ ها در اگهیزن

همان طور که همیشه گفتیم ما به عنوان یک سایت ثبت آگهی رایگان دوست سئو شما محسوب می شویم و در راستای در صدر قرار گرفتن برند شما در گوگل فعالیت می کند. نحوه ی استفاده از هشتگ ها در این اگهیزن بسیار ساده ست و شما نیازی به استفاده از علامت # را ندارید. اگهیزن با استفاده از آگاهی کامل بر الگوریتم های تخصصی سئو ی موتورهای جست و جو برای شما در فیلدی جداگانه هنگام ثبت آگهی رایگان ، شرایطی را فراهم کرده است تا تنها با نوشتن متن مورد نظر هشتگ خود را بسازید و در دسته ی مربوطه قرار بگیرید. البته که هنگام استفاده از هشتگ ها به تمام مواردی که در بالا اشاره کردیم باید توجه ویژه نشان دهید. استفاده از هشتگ های شفاف و با تعداد کلمات منطقی همیشه به دیده شدن بهتر آگهی شما کمک شایان توجهی خواهند کرد. اگر خدمات و کسب و کار شما محدود به شهر و منطقه ی خاصی می شود بهتر است که در یکی از هشتگ های خود نام آن محدوده را بیاورید تا در دسته بندی بهتری قرار بگیرید. برای مثال اگر شما یک متخصص تاسیسات و سرویس کولرهای آبی و گازی در شهر اراک هستید بهتر است از هشتگ "سرویس کولر در اراک" استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید : بازاریابی یا تبلیغات ؟ کدام برای جذب مشتری بهتر است ؟

 

اهمیت استفاده از هشتگ ها را در هیچ رسانه ای دست کم نگیرید. در هنگام درج آگهی همان قدر که به عنوان و کلمات کلیدی خود توجه می کنید به این موضوع نیز بپردازید.

حتی اگر استفاده از هشتگ برای شما بیگانه باشد، متوجه خواهید شد که هشتگ گذاری و تبلیغات رسانه های اجتماعی به طور کلی قابل انجام و بسیار ساده است. تنها چیزی که لازم است کمی تحقیق و خلاقیت است.

 

کمک به جذب بیشتر مشتری شما

۲ بازديد

بهترین استراتژی های جذب مشتری

 

فروش با کیفیت و ارزان تنها راه جذب مشتری نیست. آگهیزن شما را با بهترین استراتژی های جذب مشتری در این مقاله آشنا می کند تا چندین قدم از رقبای خود جلوتر بروید.

 

بهترین استراتژهای جذب مشتری و دانستن و اهمیت دادن به آن ها از جمله ابزاری ست که شما به عنوان صاحبین کسب و کار و ارائه دهنده ی خدمات حتما باید با آن ها آشنایی داشته باشید. امروزه که همه سعی می کنند هر کاری را با تخصص و خلاقیت و نو آوری به بازار عرضه کنند اگر شما از راه های تخصصی جذب مشتری غافل شوید مطمئن باشید که در این رقابت با شکست سختی مواجه می شوید. حتی اگر شما به عنوان یک فروشنده ی قدیمی مشغول به کار هستید و یا فکر می کنید از استراتژی های جذب مشتری آگاهی دارید ، لازم است بدانید که این روش ها با توجه به وضعیت جامعه و احساس نیاز مردم به طور مرتب در حال تغییر هستند ، پس شما باید هوشیار باشید و دانش خود را مرتبا به روز رسانی کنید. آینده نگری یکی از رازهای موفقیت شما در کسب و کارتان می باشد. ممکن است در حال حاضر از میزان سود درآمد خود رضایت کافی داشته باشید اما باید توجه کنید که هیچ وقت شرایط ثابت باقی نمی ماند و با کوچکترین غفلتی ممکن است وضعیت فروش شما تغییر کند. همان طور که شما به ضرورت ثبت آگهی رایگان برای دیده تر شدن بیشتر خدماتتان مشغول هستید ، باید بهترین استراتژی های جذب مشتری را نیز بدانید.

 

خدمات تاثیر گذار به مشتری چیزی بیش از یک لبخند ساده و لحن و صدای خوشایند و مودبانه است. این خدمات شامل انجام هر کاری در حد منطقی است تا اطمینان حاصل شود که مشتری تجربه ای راحت و مثبت دارد، حتی اگر خریدی انجام ندهد یا تعهدی برای انجام معامله در آن لحظه به شما ندهد. فراموش نکنید که هر مشتری رضایت مند چندین مشتری جدید همراه با خود می آورد و خیلی وقت ها نیز کافی ست مشتری کوچک ترین تجربه ی بدی در اولین برخورد از شما بگیرد. احتمال بازگشت مجدد همچین مشتریانی بسیار کم است.

خدمات خوب به مشتری فرآیند خرید را تا حد امکان برای مصرف کننده آسان می کند. بسیاری از مردم نمی‌توانند به طور دقیق این که خدمات خوب برای مشتری چیست توضیحی بدهند، اما تقریباً همه می‌توانند خدمات بد مشتری را از لحظه‌ای که با آن مواجه می‌شوند تشخیص دهند.

 

خدمات موثر به مشتریان از بالا شروع می شود

 این که خیلی ها می گویند خدمات تاثیر گذار به مشتریان از بالا شروع می شود دقیقا چه معنی ای می دهد ؟ یکی از رایج ‌ترین شکایات در میان کارمندان خط مقدم ( آن هایی که ارتباط مستقیم با مشتری دارند ) این است که مدیریت هرگز به آنها اجازه نمی‌دهد با مشتریان به گونه‌ ای رفتار کنند که مدیریت با آنها رفتار می‌کند و این نکته ی بسیار رایجی است. یعنی این که رده های بالاتر ، خود با کارمندان مخصوصا آن هایی که به طور مستقیم با مشتری در ارتباط هستند برخورد ضعیف و گاها بدی دارند ولی از آن ها انتظار دارند که دقیقا عکس همین رفتار را با مشتریان داشته باشند. ثبت آگهی رایگان در گوگل میتواند باعث افزایش مشتریان شما شود، در نتیجه باید رفتار مناسب با مشتری را سر لوجه کار خود قرار دهید. کسانی که به این فکر می کنند که چگونه خدمات مشتری را در محل کار بهبود بخشند، ابتدا باید به کارمندان رده بالای خود و نحوه ارتباط و تعامل آنها با کارمندانی که پایین تر از آنها هستند نگاه کنند، به ویژه آنهایی که در موقعیت هایی هستند که شامل سطوح بالایی از خدمات مشتری است. اغلب ارتباط مستقیمی بین نحوه برخورد با این کارکنان توسط یک مقام بالاتر در شرکت و نحوه ارتباط آن ها با مشتریان وجود دارد.

 

استراتژی خدمات مشتری چیست؟

مؤثرترین راه‌ حل‌ها برای بهبود خدمات مشتری، با نوع کسب و کار شما و وسعت و پیچیدگی موجود در سیستم کاری شما مشخص می شود. به عنوان مثال، نحوه بهبود خدمات مشتری در سوپرمارکت ها با استراتژی های طراحی شده برای افزایش فروش از طریق خدمات مشتری در یک شرکت تجاری به تجارت متفاوت است. اگهیزن ، این سایت ثبت آگهی رایگان ، در زیر چندین ایده برای الهام گرفتن شما از بهترین استراتژی های جذب مشتری را بیشتر توضیح می دهد:

 

بررسی بازخورد مشتری

یکی از با ارزش ترین داده هایی که شما به عنوان صاحبین کسب و کار می توانید در دست داشته باشید و به آن تکیه و اعتماد کنید ، بازخورد مشتریان شما می باشد. از ویژگی های حائز اهمیت بازخورد مشتری که با پتانسیل نهفته ای که دارد می تواند یکی از بهترین استراتژی های جذب مشتری باشد ، این است که تقریبا برای اکثر کسب و کارها امکان بهره گیری از آن وجود دارد. شما می توانید با سایت آگهی رایگان بستری برای مشتریان خود فراهم کنید تا آن ها بتوانند نظرات خود را در خصوص خدماتی که ارائه می دهید بازگو کنند. بهترین عملکرد در این راستا این است که مشتریان به صورت ناشناس و با فرآیندی بسیار ساده و در کمترین زمان قادر به این کار باشند. سپس با توجه به آماری که به دست می آورید می توانید به ایجاد روش های ارتباط با مشتری بیشتر کار کنید. 

 

تجربه مشتری را شخصی کنید

همون همیشگی! همه می دانیم که این جمله جادویی چه تاثیر عمیقی بر روی مشتری می گذارد. سعی کنید مشتریان وفادار خود را بشناسید و با ایجاد ارتباطی مستقیم و به خاطر سپردن نام آن ها این احساس را در آن ها ایجاد کنید که مکان کسب و کار شما خانه ای امن برای آن ها می باشد. این که شما به سلیقه ی شخصی مشتری خود اهمیت بدهید و این موضوع رو به وضوح به او نشان بدهید باعث می شود که احساس خوبی در او ایجاد کنید. آمار نشان می دهد که مشتریان لباس بیشتر تمایل دارند به فروشگاه هایی بروند که فروشنده به سرعت سلیقه ی آن ها را تشخیص می دهد و پیشنهاداتی را متناسب با آن چه که مشتری به آن نیازمند است ، ارائه می دهند.

 

در شبکه های اجتماعی پاسخگو باشید

این روزها که اکثر مشتریان با همه بازه سنی ای در شبکه های اجتماعی محتلف فعال هستند و به دنبال رفع نیاز های مختلف خود از طریق این شبکه ها می باشند ، به نظر می رسد که یکی از بهترین استراتژی ها برای جذب مشتری همین فضا باشد. اگهیزن به شما توصیه می کند که علاوه ثبت آگهی رایگان برای خود حتما صفحات رسمی کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی پر بازدید تاسیس کنید و حتما میزان فعالیت خود را بالا ببرید. شاید برای خیلی از شما پیش آمده باشد که محصولی در اینستاگرام توجه شما را جلب کرده باشد اما به علت پاسخگو نبودن ادمین در زمان مناسب از خرید خود منصرف شده باشید. اهمیت به مشتری در این شبکه ها اجتماعی و ایجاد ارتباطی راحت از نکات بسیار واجب می باشد.

 

ارائه آموزش های مناسب به کارکنان خط مقدم

شما اگر به کارمندهای خود آموزش مناسب را ارائه ندهید نمی توانید از آن ها انتظار داشته باشید که در جهت جذب مشتری تاثیر لازم را بگذارند. هر کسب و  کار متناسب با نیاز خود باید به کارکنان خود به خصوص آن هایی که به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند آموزش های لازم و نحوه برخورد با مشتری را ارائه بدهند و این نکته را فراموش نکنید که آموزش ها باید به صورت مداوم ، رایگان و سنجش های دوره ای صورت بگیرد. هر چه قدر شما در این زمینه وقت و انرژی بیشتری بگذارید مطمئن باشید که در نهایت به نتیجه ی بهتری از تجربه ی مشتریان دست خواهید یافت. با ثبت آگهی رایگان در گوگل ممکن است کارکنان شما به دلیل افزایش مشتری فشار بیشتری را متحمل شوند.

 

تحقیق در مورد رقبا

هیچ وقت فراموش نکنید که تحقیق در مورد رقبا از بهترین روش های جذب مشتری ست. برای مثال شاید هیچ وقت به فکر شما نرسیده باشد که با ثبت آگهی رایگان در گوگل کسب و کار خود را تبلیغ کنید. وقتی که در مورد رقبای برتر خود تحقیق می کنید متوجه می شوید که آن ها با استفاده از سایت ثبت آگهی رایگان از این ایده استفاده کرده اند. پس شما به راحتی توانسته اید با تحقیق در مورد آن ها به ایده ها و شیوه های دیگری برای جذب مشتری برسید.

 

افراد مناسب را استخدام کنید

یکی از نکات واضحی که هرکس احتمالا می داند استخدام افراد مناسب است. در واقع شما باید هنگام استخدام افراد مطمئن شوید که فرآیند استخدام را با مهارت‌های خدمات مشتری آغاز می کنید که از جمله ویژگی‌های مطلوب هنگام بررسی متقاضیان می باشد.

برخی از کاندیداها ممکن است روی کاغذ مناسب به نظر برسند، اما اگر با فرهنگ و ارزش های شرکت شما یکسان نباشند، مناسب نیستند. کارمندان تنها زمانی شغل خود را دوست خواهند داشت که معنای عمیق تری برای آنها داشته باشد و مشتریان ممکن است تنها زمانی راضی باشند که نمایندگان کارشان را دوست داشته باشند.

اگهیزن توصیه می‌کند در طول فرآیند مصاحبه، نحوه تناسب داوطلبان با فرهنگ خود را آزمایش کنید. معیاری ایجاد کنید که تیم رویایی شما باید از چه کسانی تشکیل شود.

در اینجا چند ویژگی وجود دارد که بهتر است هنگام ایجاد تیم خود به دنبال آنها باشید:

1) انگیزه درونی: آیا کاندید علاقه واقعی به موقعیتی فراتر از حقوق دارد؟

2) نگرش مثبت: برای حفظ مشتریان شاد، نمایندگان باید افرادی شاد باشند. آنها باید ذهنیتی داشته باشند که به آنها بگوید همه چیز قابل حل است.

3) خودآگاهی: آیا داوطلب کار برای شما دارای حس انتقاد سازنده از خود است؟

4) همدلی و هوش اجتماعی: شاید حیاتی ترین نیاز برای یک نماینده خدمات مشتری همین باشد. هیچ کس نمی تواند به طور مؤثر به دیگران کمک کند بدون اینکه احساس آنها را درک کند.

5) سازگاری: برای داوطلبان مهم است که به کسب مهارت های جدید علاقه نشان دهند. آنها همچنین باید بتوانند مستقل کار کنند و سریع یاد بگیرند.

 

توانمندسازی کارکنان

ارائه استقلال کافی به کارکنان برای کاهش نارضایتی مشتری یک استراتژی عالی است زیرا این قدرت را دارد که مشکلات را قبل از اینکه تنش زیادی پیدا کنند متوقف کند. به عنوان مثال، اگر صاحب یک هتل هستید، به کارمندان میز پذیرش این امکان را بدهید که به‌عنوان راهی برای آرام کردن آن‌هایی که شکایت یا مشکل دارند، تغییراتی را به مشتریان ارائه دهند. دست کارمندان خود را باز بگذارید و با آموزش های که به آن ها داده اید همیشه آن ها را برای شرایط بحرانی آماده کنید. کارمندان شما باید قادر باشند که در لحظه خلاقیت کافی را داشته باشند و با مهارت و در زمان مناسب مشتری ناراضی را به آرامش دعوت کنند و با پیشنهادات جذاب آن ها را راضی کنند. پس فراموش نکنید که تا حد امکان کارمندان خود را در این زمینه آزاد بگذارید. در آگهیزن ما همیشه به رشد کارمندان خود اهمیت می دهیم.

 

شعاری برای خدمات مشتری داشته باشید:

همیشه برای کسب و کار خود متناسب با نوع خدماتی که ارائه می دهید یک شعار کوتاه و به یادماندنی داشته باشید. شعاری که محتوای آن مربوط به خدمات مشتری می باشد. این شعار باید شفاف و خاص باشد و به نوعی طراحی شود که همیشه در ذهن مشتریان باقی بماند. اگر برای ثبت آگهی رایگان اقدام می کنید یا اگر سایت شخصی دارید این شعار را در معرض دید قرار دهید تا مشتریان بتوانند آن را به راحتی ببیند.

 

ارزش مشتری را یادآوری کنید:

یکی از بهترین و تاثیرگذارترین استراتژی های جذب مشتری ، یادآوری ارزش مشتریان به آن ها می باشد.مثلا ثبت آگهی !  با فراهم کردن شرایطی برای جایزه دادن یا تخفیف در ازای خرید مجدد شما می توانید مشتریان وفادار ایجاد کنید. مشتری هر کجا که احساس کند خرید او را با ارزش دانسته اید و برای بازگشت مجدد او شرایط ویژه ای قائل شده اید قطعا حس بهتری نسبت به انتخاب شما از بین رقبای دیگر دارد.

 

راه های ارتباطی آسان

شما حتما باید به مشتری خود نشان دهید که همیشه در دسترس هستید و ارتباط گرفتن با شما برای آن ها ساده است. مرموز و غیر قابل دسترس نباشید. ‍پس راه های ارتباطی ساده و محبوب را ایجاد کنید تا مشتریان به راحتی بتوانند به هر طریقی که مایلند با شما ارتباط برقرار کنند. اگهیزن چندین راه تاثیر گذار را به شما معرفی می کند:

ایمیل: اگرچه ممکن است امروزه محبوب ترین کانال ارتباطی نباشد، اما همچنان یک پلتفرم مفید برای برقراری ارتباط است

چت آنلاین: با چت کردن مستقیم با مشتریان خود از وب سایت خود، خدمات سریع ارائه دهید. دائماً در دید مشتریان است و دسترسی به آن را سریع و ساده می کند.

رسانه های اجتماعی: حدود 40 درصد از مردم می خواهند با برندها در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، 29 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی از آنها برای تحقیق یا خرید محصولات استفاده می کنند. این همان چیزی است که آن را به یک دارایی ارزشمند برای پشتیبانی مشتری و استراتژی آگاهی از برند شما تبدیل می کند.

خدمات تلفنی: تماس هنوز هم یکی از موارد درخواستی خدمات مشتری است. بسیاری از مردم ترجیح می دهند قبل از چت کردن، ایمیل زدن یا جستجو در پایگاه های داده با یک فرد صحبت کنند.

 

این مبحث یکی از مباحث بسیار مهم می باشد که هر چه قدر درباره آن صحبت کنیم باز هم موضوعات جذاب و مهم دیگری باقی می ماند. اگهیزن ، این سایت آگهی رایگان تلاش کرد تا با گلچینی از نکات مهم شما را در زمانی کوتاه با اطلاعات ارزشمندی در خصوص بهترین استراتژی های جذب مشتری آشنا کند.

از کلمات کلیدی در ثبت آگهی بخوانیم

۱ بازديد

کلمه کلیدی مناسب برای آگهی

 

برای این که سایت شما سئو ی بهتری داشته باشد و بیشتر در معرض دید مشتریان قرار بگیرد باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. تیم آگهیزن در این مقاله به چگونگی انتخاب این کلمات پرداختیم.

 

در مقالات قبلی به طور کامل درباره سئو و اهمیت آن برای شما توضیح دادیم و گفتیم که برای این که در لیست اول سرچ گوگل قرار بگیرید باید سئو قوی ای داشته باشید. در تمامی مقالات و آگهی هایی که شما می نویسید لازم است که نکاتی را رعایت کنید تا اعتبار آگهی و مقاله شما بالا برود و گوگل آن مطلب را به عنوان یک متن با ارزش تشخیص دهد و در صدر لیست قرار بدهد. الگوریتم های گوگل به طور مرتب در رابطه با تشخیص سایت های برتر در حال تغییر می باشند و معیارهای خود را هر چند وقت یک بار عوض می کنند اما چیزی که به نظر همیشه در این الگوریتم ها ثابت می ماند اهمیت و استفاده از کلمه کلیدی می باشد. پس یکی از نکاتی که لازم است شما به آن در هنگام ثبت آگهی رایگان توجه کنید کلمات کلیدی آگهی شما می باشد.

از آن جایی که اگهیزن ، سایت ثبت آگهی رایگان ، دوست سئو شما است در این مقاله به شما درباره انتخاب کلمات کلیدی مناسب توضیحاتی می دهد تا در هنگام نوشتن آگهی های خود و ثبت آگهی رایگان خود از آن بهره ببرید.

 

کلمه کلیدی چیست ؟

شاید خیلی از شما بار اول باشد که واژه کلمه کلیدی سایت را می شنوید. پس اگهیزن لازم می داند ابتدا توضیح مختصری درباره آن بدهد.
به زبان ساده کلمات کلیدی در هنگام درج آگهی در سایت آگهی رایگان کلمات یا عباراتی هستند که به محتوای آنلاین اضافه می شوند تا رتبه بندی موتورهای جست و جو برای آن عبارات را بهبود ببخشند. پیدا کردن این کلمات بر اساس میزان حجم جست و جوی آن ها توسط کاربران در موتورهای جست و جو انجام می شود.

 

چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟

هنگامی که محتوای خود را در مورد کلمات و عباراتی که افراد جستجو می کنند بهینه می کنید، وب سایت شما می تواند رتبه بالاتری برای آن عبارات داشته باشد.
نیازی به گفتن نیست که رتبه بالاتر در  Search Engine Results Page ) SERP ) می تواند بازدید هدفمند بیشتری را به وب سایت شما برساند. به همین دلیل است که یافتن کلمات کلیدی جستجو شده توسط افراد، برای ثبت آگهی رایگان شما مرحله شماره 1 هر کمپین SEO است. در واقع سئو بدون کلمات کلیدی تقریبا غیرممکن است.

شما وقتی فهرستی از کلمات کلیدی مناسب دارید، می‌توانید روی کارهای مهم سئو کار کنید، مانند:

کشف معماری سایت شما
برنامه ریزی صفحات محصول و دسته بندی
نوشتن محتوا برای پست های وبلاگ و ویدیوهای یوتیوب، ایستاگرام و ....
بهینه سازی صفحات Landing و صفحات فروش

 

خیلی از افراد هستند که علاقه دارند کلمات کلیدی آن ها تک کلمه ای باشد و از استفاده از "عبارات" کلیدی اجتناب می کنند و یا کلمات کلیدی پر رقیب تری را انتخاب می کنند. کلماتی مثل " کاهش وزن " به عنوان کلمه ی کلیدی سایت شما می تواند خیلی سخت باشد زیرا این چنین کلماتی پر رقیب هستند و سایت های زیادی از آن ها استفاده می کنند. اما این که رتبه بندی شما بر اساس کلمه کلیدی کوتاه تر به نتیجه نرسد غیر ممکن نیست بلکه نیازمند صرف زمان بیشتری می باشد و گاها ممکن است مجبور شوید برای سال ها صبوری کنید تا به آن چه که می خواهید برسید. به همین جهت اگهیزن ، سایت آگهی رایگان ، به شما پیشنهاد می کند که از کلمات کلیدی طولانی تر و بلند استفاده کنید. 

 

عناصر تحقیق کلمات کلیدی

سه عنصر اصلی وجود دارد که باید هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی به آنها توجه کرد.

1. ارتباط
گوگل محتوا را از نظر ارتباط رتبه بندی می کند. اینجاست که مفهوم هدف جستجو مطرح می‌شود. محتوای شما تنها در صورتی برای یک کلمه کلیدی رتبه‌بندی می‌شود که نیازهای جستجوگران را برآورده کند. علاوه بر این، محتوای شما باید بهترین منبع برای پرس و جو باشد. 

2. اختیار
گوگل به منابعی که معتبر می داند اهمیت بیشتری می دهد. این بدان معناست که شما باید تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به یک منبع معتبر با غنی سازی سایت خود با محتوای مفید و ترویج آن محتوا انجام دهید. اگر در این فضا به عنوان یک سایت معتبر شناخته نمی‌شوید، یا اگر SERP یک کلمه کلیدی با منابع سنگینی که نمی‌توانید با آنها رقابت کنید شناخته شود ، شانس کمتری برای رتبه‌بندی دارید، مگر اینکه محتوای ثبت آگهی رایگان در گوکل شما استثنایی باشد.

3. حجم
ممکن است برای یک کلمه کلیدی خاص در صفحه اول رتبه بندی شوید، اما اگر هیچ کس آن را جستجو نکند، باعث بازدید بالای سایت شما نمی شود. این کار شبیه به راه اندازی یک فروشگاه در شهر مردگان می باشد.

حجم با MSV (حجم جستجوی ماهانه) اندازه‌گیری می‌شود، که به معنای تعداد دفعاتی است که کلمه کلیدی در ماه در بین همه مخاطبان جستجو می‌شود.

 

راه های پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب:

اگهیزن مراحلی برای این که بهتر بتوانید به کلمات یا عبارات کلیدی خود دست یابی پیدا کنید اینجا می آورد:

1) یک لیست درست کنید : فهرستی از موضوعات مهم و مرتبط با آن چه در مورد کسب و کار خود یا خدماتی که ارائه می دهید درست کنید. و آن ها را دسته بندی کنید. با این کار شما می توانید در مراحل بعدی بفهمید که که کدام ویژگی مربوط به کسب و کار شما بین مردم محبوبیت بیشتری دارد و به دنبال آن هستند. 

2) از ابزارها استفاده کنید :  ابزار هایی مانند  Google Trend اینجا به کمک شما می آیند. شما می توانید نکات کلیدی که که از کسب و کار خود را یادداشت کرده اید در این سایت ها بنویسید  تا میزان و حجم جست و جوهای کاربران در طی زمان های مختلف را به دست آورید. همچنین با این کار می توانید کلمات کلیدی ثانویه ثبت آگهی رایگان در گوگل خود را پیدا کنید تا از آن ها استفاده کنید.

3) با کلمات کلیدی پیش فرض بازی کنید: برای مثال ممکن است شما یک کارگاه لوازم یدکی خودرو باشید. شما تا از ابزار ها استفاده نکنید متوجه نمی شوید که مردم از واژه خودرو بیشتر در جست و جوهای خود استفاده می کنند یا ماشین! در این سایت ها شما می توانید تفاوت و حجم جست و جو را پیدا کنید تا به نتیجه بهتری برسید. بارها کلمات را تغییر دهید و نتایج را باهم مقایسه کنید. 

4) وقتی که شما در حال یافتن عبارات کلیدی مناسب هستید این ابزارها به شما پیشنهادات زیادی در همان زمینه ارائه می دهند. برای مثال قیمت لوازم یدکی خودرو و.... شما می توانید از این عبارات برای عبارات کلیدی ثانویه خود استفاده کنید و به طور پراکنده در متن آن ها را بنویسید.

 

آگهیزن به شما توصیه می کند که حتما برای استفاده از کلمات کلیدی کسب و کار خود در ثبت آگهی رایگان در گوگل از عبارات طولاتی تر استفاده کنید اما باید مراقب باشید که تعداد کاراکتر های این عبارات بیش از حد زیاد نشود.

 

فروش با بازاریابی و تبلیغات

۲ بازديد

بحث بسیار مهمی که تیم تحریریه اگهیزن تصمیم گرفته به آن بپردازد ، بررسی دو راه بسیار مهم برای جذب مشتری شما می باشد . انتخاب بین بازاریابی یا تبلیغات دو راهی ای ست که خیلی وقت ها ممکن است سر راه شما نیز قرار بگیرد.

 

اگر شما صاحب کسب و کار یا ارائه دهنده خدمات هستید و از اصول و راه های افزایش درآمد خود مطالبی به گوش شما خورده باشد ، بدون شک با دو واژه ی بسیار مهم بازاریابی و تبلیغات آَشنا هستید . بسیار مهم برای محکم شدن جای پای شما در بازار و شناخته شدن برندتان بین مردم . اما سوالی که خیلی وقت ها در این مسیر برای افراد پیش می آید این است که کدام راه بهتر است ؟ صاحبین کسب و کار بهتر است وقت ، انرژی و بخشی از سرمایه مالی خود را به کدام یک اختصاص دهند تا نتیجه ی بهتری بگیرند ؟ ثبت آگهی رایگان و غیر رایگان یا راه طولانیه بازاریابی ؟ در بازار پر رقیب امروز شما فرصت چندانی برای ریسک کردن و امتحان راه های محتلف ندارید. هر ثانیه برای شما ارزشمند است و باید به بهترین شیوه از آن استفاده کنید. پس با جمع آوری اطلاعات و خواندن بیشتر درباره بازاریابی و تبلیغات با دید باز و ریسک کمتر عمل کنید تا از رقبای خود عقب نمانید و بازار را به دست بگیرید.

 

تبلیغات چیست ؟

تبلیغات را می توان به روش ها و تکنیک هایی  گفت که برای جلب توجه به یک محصول یا خدمات شما به کار می رود و راهی تشویقی برای گرفتن بیشتر توجه مخاطب شما می باشد. هدف تبلیغات این است که یک محصول یا خدمات را در کانون توجه قرار دهد به این امید که توجه مصرف کنندگان و مشتریان را جلب کند که معمولاً برای تبلیغ یک کالا یا خدمات خاص استفاده می شود.

شاید به نظر شما روش های مختلف تبلیغات بسیار ساده و در دسترس باشد اما واقعیت این است که این کار نیازمند تخصص بالایی می باشد . شما باید بازار و مشتریان خود را به خوبی بشناسید و البته با توجه به شرایط و عادات حال حاضر جامعه برای تبلیغ محصول یا خدمات خود اقدام کنید. زیرا که این شرایط مدام در حال تغییر هستند و نمی شود همیشه به یک روش خاص اعتماد و اکتفا کرد.

اگهیزن سایت ثبت آگهی رایگان بهترین مشاور شما در این زمینه می باشد.

 

بازاریابی یا مارکتینگ چیست ؟

اول از همه به بررسی مفهوم و معنی بازاریابی نگاهی بیاندازیم تا دقیقا متوجه شویم وقتی بحث بازاریابی می شود منظور چیست ؟

 بر اساس منابع خارجی معتبر مثل Dictionary.com بازاریابی را می توان بدین صورت تعریف کرد: "عمل یا تجارت برای تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات، که از جمله آن تحقیقات بازار و تبلیغات می باشد . "

شاید این تعریف کمی برای شما پیچیده به نظر برسد . اصطلاح بازاریابی برای یک تعریف ساده به نظر کمی متغیر می رسد. اما در اصل خیلی ساده و روشن است .اگر فقط کمی در مفهوم آن عمیق تر شویم ، متوجه می شویم که در واقع، بازاریابی با تبلیغات و فروش همپوشانی زیادی دارد. بازاریابی در تمام مراحل کسب و کار از شروع تا پایان وجود دارد. می توان این طور گفت که بازاریابی به هر اقدامی اطلاق می شود که شرکت ها یا صاحبین کسب و کار برای جذب مخاطب ( مشتری ) به محصول یا خدمات از طریق پیام رسانی با کیفیتی بالا و متفاوت انجام می دهند.

 

هدف بازاریابی چیست ؟

با بررسی هدف بازاریابی شما باز هم بیشتر به معنا و مفهوم آن پی می برید و این مهم در ذهن شما حک می شود .

هدف بازاریابی ارائه ارزش مستقل از طریق تولید محتوا برای مشتریان بالقوه و مصرف کنندگان خدمات شما ، با هدف بلند مدت نشان دادن 1) ارزش محصول، 2) تقویت وفاداری به برند و در نهایت 3) افزایش فروش می باشد.

هدف بازاریابی را به زبان ساده تر می توان تحقیق بر روی مشتریان شما و تجزیه و تحلیل آن ها در تمام مدت دانست. تشکیل گروه های متمرکز، ارسال نظرسنجی، مطالعه عادات خرید آنلاین و البته پرسیدن یک سوال اساسی :

 " مصرف کننده شما کجا، چه زمانی و چگونه می خواهد با محصول و یا خدمات شما ارتباط برقرار کند ؟ "

 

اگر شما یک بازاریاب باتجربه هستید که به دنبال به روز رسانی تعریف خود هستید، یا یک تازه کار در این مسیر که به دنبال درک  بازاریابی می باشد اگهیزن ، سایت آگهی رایگان به شما توصیه می کند که این مقاله را تا انتها بخوانید. 

 

انواع بازاریابی

آشنایی با انواع مختلف بازاریابی به شما کمک می کند تا باز هم بیشتر به آن چه که نیاز دارید برسید.

بسیار واضح و شفاف است که انتخاب شیوه بازاریابی و استفاده از آن به نوع کسب و کار شما و حضور مشتریان شما در آن بستگی دارد. شما باید با توجه به خدماتی که ارائه می دهید جنس مشتری خود را بشناسید و یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

1) بازاریابی اینترنتی : همان طور که از اسم آن کاملا مشخص است این نوع بازاریابی از طریق اینترنت صورت می گیرد. در واقع می توان گفت که ایده فعالیت در اینترنت به دلایل تجاری به خودی خود نوعی بازاریابی ست.

2) بهینه سازی برای موتورهای جست و جو : بارها در مقالات قبلی در خصوص ثبت آگهی رایگان و ... به این موضوع اشاره کردیم. موتورهای جست و جو از قبیل گوگل که قدرتمندترین و بزرگترین این موتورهای جست و جو محسوب می شود ، بر اساس یک سری قوانین تعیین شده وقتی که شما به دنبال عنوان خاصی هستید سایت ها را اولویت بندی می کند و نتایج را به شما نشان می دهد . کاری که اگهیزن نیز در آن تخصص دارد و شما می توانید با ثبت  آگهی رایگان خود در صدر لیست گوگل قرار بگیرید.  

3) بازاریابی وبلاگی: همه ما از دهه ها گذشته با وبلاگ ها آشنایی داریم یا حداقل یک بار هم که شده اسم وبلاگ را شنیده اید. وبلاگ ها پلتفرمی هستند شبیه به سایت ها اما ساده تر ، با این قابلیت که شما می توانید به راحتی در آن ها ثبت نام کنید و صفحه ی شخصی خود را داشته باشید. وبلاگ ها امروزه دیگر فقط منحصر به نویسنده ها نیستند. اکنون برندها وبلاگ هایی را منتشر می کنند تا در مورد صنعت خود بنویسند و علاقه مشتریان بالقوه ای را که برای کسب اطلاعات در اینترنت جستجو می کنند، پرورش دهند.

4) بازاریابی رسانه های اجتماعی: با پیشرفت و گسترش خدمات اینترنتی ، شبکه های اجتماعی زیادی متولد شدند. که از این دسته شما به احتمال زیاد با شبکه هایی مثل اینستاگرام ، فیسبوک ،توییتر ، لینکدین و .... آشنایی دارید. خبر خوب برای صاحبین  کسب و این است که  می توانند از طریق این شبکه های اجتماعی بر روی مخاطبان خود تاثیر بگذارند.

5) بازاریابی چاپی:  کاملا مشخص است که وقتی صحبت از بازاریابی چاپی می کنیم منطور  رسانه هایی مثل روزنامه ها و مجلات می باشند. از آنجایی که روزنامه ها و مجلات بهتر می فهمند چه کسی برای مطالب آنها مشترک است، کسب و کارها همچنان با پرداخت هزینه و حمایت از مقالات، عکس ها و محتوای مشابه در نشریاتی که می دانند مشتریان بالاقوه ی آن ها آن جا هستند ، برای بازاریابی خدمات خود اقدام می کنند.

6) بازاریابی موتورهای جست و جو : این مورد با مورد 2 متفاوت می باشد. بازاریابی موتورهای جست و جو به این شکل می باشد که موتورهای جست و جو ( باز هم مانند گوگل که همه با آن آشنایی دارید ) در ازای گرفتن مبلغی از شما لینک مربوط به سایت شما را در معرض دید مشتریان قرار می گیرند.ثبت اگهی رایگان در گوگل و  این روش و مبلغ های آن بر اساس تعداد کلیک مشتریان بر روی لینک شما تعیین می شود .

7) بازاریابی ویدیویی: در حالی که زمانی فقط تبلیغات تجاری وجود داشت، بازاریابان اکنون برای ایجاد و انتشار انواع ویدیوهایی که مشتریان اصلی آنها را سرگرم و آموزش می‌دهند، مبالغ زیادی پرداخت می کنند.

 

در اگهیزن بیشتر بخوانید : چگونه به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنیم ؟

 

بازاریابی و تبلیغات:

بسیاری از متخصصین در این حوزه معتقدند که اگر شما بازاریابی را یک چرخ در نظر بگیرید تبلیغات و سایت آگهی رایگان به عنوان میله های این چرخ می باشد.

اگر بخواهیم دقیق تر با تفاوت بازاریابی یا تبلیغات آشنا شوید باید بگوییم که:

بازاریابی مستلزم توسعه محصول، تحقیقات بازار، توزیع محصول، استراتژی فروش، روابط عمومی و پشتیبانی مشتری است. بازاریابی در تمام مراحل فروش یک کسب و کار ضروری است و می‌تواند از پلتفرم‌ها، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و تیم‌های متعدد برای شناسایی مخاطبان و مشتریان خود، برقراری ارتباط با آن‌ ها و ایجاد وفاداری به برند در طول زمان استفاده کند.

اما از سوی دیگر، تبلیغات تنها یکی از اجزای بازاریابی است.  یک تلاش استراتژیک است که معمولاً برای گسترش آگاهی از یک محصول یا خدمات به عنوان بخشی از اهداف جامع تر ذکر شده در بالا پرداخت می شود. به زبان ساده، تبلیغات تنها روشی نیست که بازاریابان برای فروش محصول استفاده می کنند.

 

در ادامه سعی می کنیم با توضیح یک مثال ساده تمامی توضیحات بالا را برای عزیزانی که هنوز احساس می کنند به خوبی مفهوم بازاریابی و تبلیغات را درک نکرده اند به صورت خلاصه روشن تر کنیم.

 

تصور کنید که برند شیائومی گجت جدیدی تولید می کند. این برند نیاز دارد تا از روش های مختلفی محصول جدید خود را به مردم معرفی کند. بخشی از سرمایه خود را که برای این کار در نظر گرفته است به موتور جست و جویی مانند گوگل برای ثبت اگهی رایگان در گوگل پرداخت می کند تا با قرار دادن لینک مربوطه در معرض دید قرار بگیرد . در صفحه اینستاگرام رسمی  خود ویدئویی را در خصوص معرفی و امکانات خاص گجت جدید منتشر می کند و یا در وبلاگ های مربوط به تکنولوژی مقاله ای را در این رابطه منتشر می کند.

لینک در گوگل ، ویدئو در اینستاگرام و مقاله در وبلاگ همگی در این سناریو روش های مختلف تبلیغات هستند . پس بازاریابی چه شد ؟  در واقع کل فرآیندی که تیم شیائومی سپری کرد و تحقیق و بررسی کرد تا تصمیم بگیرد در کدامین پلتفرم ها و به چه نحوی تبلیغات خود را منتشر کند بازاریابی بود .

 

آگهیزن نیز در این راستا با امکان ثبت آگهی رایگان برای شما قسمتی از مسیر تبلیغات برند و کسب و کار شما فراهم کرده است . هرچه قدر که کسب و کار شما بزرگ تر و پیچیده تر باشد شما به تیم بازاریابی قوی تر و کامل تری نیاز دارید تا برای شما مشخص کند بهترین راه برای تبلیغ کدام است. 

 

با خواندن مقاله بالا به این نتیجه می رسیم که بازاریابی و تبلیغات دو بحث جداناشدنی از هم هستند. 

5 روش برتر تبلیغات را بشناسید

۳ بازديد

امروز با بررسی 5 تا از بهترین روش های تبلیغات برای کسب و کارها و خدمات شما ، دید بهتری نسبت به ثبت آگهی و  ضرورت آن پیدا می کنید.

اگهیزن در مقالات قبلی بارها و بارها به ضرورت تبلیغات و ثبت آگهی در خصوص کسب و کارها و میزان اهمیت آن برای افزایش درآمد شما صحبت کردیم و توضیح دادیم که بدون تبلیغات با درصد فوق العاده بالایی کسب و کار شما با شکست مواجه می شود. در ادامه با بررسی روش های مختلف تبلیغات ، اگهیزن سعی بر این دارد که به شما کمک کند تا بهترین روش تبلیات را انتخاب کنید . روشی که هم به بودجه ی شما آسیبی وارد نکند و هم اثر بخشی بالاتری نسبت به بقیه داشته باشد و برند شما را بیشتر در معرض نمایش قرار دهد تا در ذهن ها بماند.

 

تبلیغات در روزنامه 

 یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات کسب و کار ، تبلیغات در روزنامه ها می باشد که می توان آن را دسته 5 تا از بهترین روش های تبلیغات قرار داد. همان طور که در مقاله درج آگهی رایگان در اگهیزن به صورت کامل درباره تاریخچه ی به وجود آمدن ثبت آگهی رایگان توضیح دادیم ، در قرن 17 میلادی برای اولین بار در بریتانیا روزنامه ها شروع به چا‍پ تبلیغات کردند و از آن پس آژانس های تبلیغاتی در آمریکا شروع به فعالیت کردند. تا چندین دهه اخیر روزنامه ها تقریبا تنها منبع خبری بودند که به صورت روزانه چاپ می شدند و مردم می توانستند به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنند. محبوبیت و اهمیت روزنامه ها بین مردم به قدری بود که حتی بعضی ادارات برای کارمندان خود سهمیه روزنامه در نظر می گرفتند. در همین راستا به نظر می رسید که بهترین روش تبلیغات کسب و کار روزنامه ها باشند . به مرور زمان روزنامه ها صفحه ای جداگانه برای تبلیغات در نظر گرفتند تا صاحبین مشاغل بتوانند تبلیغات خود را به چاپ برسانند و در دسترس همگان قرار گیرد و از این طریق مالکان دفاتر روزنامه ها به درآمدزایی خوبی می رسیدند. البته که به نظر می رسد با پیدایش و افزایش شبکه های خبری متعدد و اینترنت از محبوبیت روزنامه ها کاسته شد و مردم به پیدا کردن روش های جدیدتر تبلیغات روی آوردند.

 

تبلیغات بیلبورد

شماره ی دوم در لیست 5 تا از بهترین روش های تبلیغات به تبلیغات بیلبورد ها تعلق می گیرد. اگر بخواهیم نگاهی بر تاریخچه پیدایش تبلیغات بر بیلبورد ها بیندازیم سایت آگهی رایگان اگهیزن شما را به دهه 1830 در آمریکا می برد که برای اولین بار جرد بل برای تبلیغ سیرک از آن استفاده کرد. قطعا شکل اولیه ی تبلیغات بیلبورد به شکل امروزی نبوده است. در اصل پوسترهای بزرگی بودند که شامل تصاویر رنگارنگی بودند . پس از آن این شیوه کامل تر شد و به صورت رسمی برای تبلیغات در فضای باز با وضع قوانین به یکی از روش های مهم تبلیغات تبدیل گشت. تبلیغات بر روی بیلبورد ها یکی از تاثیرگذارترین تبلیغات دنیا شناخته می شود زیرا که مردم بدون پرداخت هزینه به راحتی آن ها را می بینند و کافی ست که از خانه بیرون بروند ، بیلبوردهای تبلیغاتی همیشه جلوی چشم آن ها هستند. از معایب این روش می توان به هزینه های بسیار بالای آن اشاره کرد . شما برای نمایش دادن آن چه که در نظر دارید باید مبلغ بسیار زیادی برای اجاره ی بیلبورد ها بپردازید و صرفا زمان محدودی می توانید آن را در معرض دید قرار دهید. 

 

تبلیغات در سایت های آگهی

اما سومین روش که یکی از به صرفه ترین و بهترین روش های ثبت آگهی و تبلیغات برای شما از بین 5 تا از بهترین روش های تبلیغات محسوب می شود ، تبلیغات در سایت های آگهی می باشد. با دسترسی حداکثری مردم به اینترنت کم کم تبلیغات در روزنامه ها به سایت ها کشیده شد و به مرور سایت آگهی رایگان به وجود آمد. شرکت های محتلف بستری برای ثبت آگهی رایگان کسب و کار ها و تبلیغات آن ها فراهم کردند. از آن جایی که این روزها مردم برای پیدا کردن اکثر نیازهای خود به موتورهای جست و جوی اینترنتی رجوع می کنند ، به نظر می رسد که بهترین روش هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ میزان اثر گذاری تبلیغات در سایت های آگهی باشد. اگهیزن نیز در همین جهت شرایط فوق العاده ای برای ثبت آگهی رایگان شما در نظر گرفته است . از دیگر مزایای بزرگ این سایت های آگهی می توان بر طول عمر بلند تبلیغات تاکید کرد. بر خلاف بیلبوردها شما نیاز به پرداخت هزینه های بالا نمی باشید و کافی ثبت آگهی کنید تا برای ماه ها و حتی سال ها آگهی شما در دسترس شمار زیادی از مشتریان قرار بگیرد.

 

تبلیغات در فضای مجازی

دیگر همه ما با شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک ، ایسنتاگرام ، توییتر و .... آشنایی کافی داریم. با محبوبیت این شبکه ها بین مردم رفته رفته تبلیغات مثل همیشه راه خود را اینجا نیز پیدا کرد . احتمال زیاد دیده باشید که حتی اگر با گوشی خود مشغول بازی باشید تبلیغات زیادی برای شما پخش می شود که گاها آزار دهنده نیز می باشند . کمپانی هایی مثل متا که اینستاگرام نیز از زیر مجموعه های آن می باشد برای افزایش درآمد خود در ازای تبلیغات و ثبت آگهی هزینه های بالایی دریافت می کنند. از سوی دیگر با ظهور اینفلوئنسر ها در فضای مجازی ، شیوه ی جدید دیگری از تبلیغات متولد شد . از معایب تبلیغات در فضای مجازی به جز بالا بردن هزینه ها ، فیلترینگ را باید در نظر گرفت. مخصوصا این روزها که اکثر شبکه های مجازی در ایران فیلتر هستند تبلیغات در فضای مجازی اثر بخشی قبلی خود را تا حدی از دست داده است .

 

تبلیغات در مجله ها

آخرین روش از لیست باید به تبلیغات در مجله ها اشاره کرد . قدمت این روش تقریبا با قدمت تبلیغات در روزنامه ها برابری می کند . تبلیغات در مجله ها از روش هایی ست که شاید بشه گفت هنوز هم بسیاری به آن ها معتقد هستند و حاضر به پرداخت هزینه و ثبت آگهی رایگان و غیر رایگان خود می شوند . زمانی که محبوبیت مجلات بین مردم بیشتر شد ، موسسات و انجمن های مختلف شروع به چاپ مجلات تخصصی در یک حوزه ی خاص کردند. برای مثال شما می توانید مجلات پزشکی بسیاری پیدا کنید که هفتگی یا ماهیانه به چاپ می رسند . اکثر پزشکان به نوعی امضای کار خود می دانند که حتما در این مجلات تبلیغات کنند و اسم و عکس آن ها در مجلات به چاپ برسد.

 

روش های بسیار دیگری برای تبلیغات شما وجود دارد اما باید توجه  کنید که آگهیزن 5 روش بالا را برای بهترین اثر بخشی و کمترین درصد ریسک را معرفی کرده است.. برای جمع بندی در خصوص بهترین روش های تبلیغات برای کسب و کار به نظر می رسد که ثبت آگهی رایگان در سایت آگهی بهترین روش برای هر نوع کسب و کاری ست و از هر جهت که آن را بررسی کنید برای شما یک برد محسوب می شود. اگهیزن ، سایت ثبت آگهی رایگان در خدمت شماست.