شنبه ۳۰ دی ۰۲

خدمات بی نظیر پرستاران

درباره سئو و گوگل با هم بخوانیم

خدمات بی نظیر پرستاران

۱ بازديد

نیاز به پرستاران در خانه سالمندان

با هم نگاهی به این موضوع بیندازیم که چگونه ثبت آگهی رایگان در گوگل در خصوص خدمات پرستاری به سرویس دهی بهتر در خانه های سالمندان کمک می کند.

 خانه های سالمندان زیادی در شهرهای مختلف کشور مشغول به فعالیت هستند که افراد سالخورده در آن ها زندگی می کنند. این افراد که به هر دلیلی امکان زندگی با دیگر اعضای خانواده را ندارند و به این مکان های به خصوص برای ادامه ی زندگی منتقل می شوند و در خانه های سالمندان معمولا تحت مراقبت های بسیار خوب تیم فعال و متخصص و با تجربه قرار می گیرند. با بالاتر رفتن سن ، همه ی ما خواه ناخواه دچار بیماری های زیادی و یا مشکلات ناشی از کهولت سن می شویم و ناتوانی جسمانی و فیزیکی و گاها بیماری هایی مانند آلزایمر زندگی را سخت خواهند کرد. قطعا پرشکان نمی توانند به صورت شبانه روزی در چنین موسساتی حضور داشته باشند و بیماران را مرتبا چک کنند. اما خوشبختانه پرستاران عزیز به صورت کاملا فعال مراقبت این افراد برزگوار سالخورده را به عهده می گیرند و از همه لحاظ به آن ها رسیدگی های لازم را می کنند. ثبت آگهی رایگان در گوگل برای خدمات پرستاری امکان دسترسی خانه های سالمندان را برای بهره گیری از مهارت های تیم پرستاری حرفه ای و با تجربه فراهم می آورد. پرستاران با صبر و حوصله و با تجربه و دانشی که در این زمینه دارند و تسلطی که بر روی تمامی علائم بیماری ها پیدا کرده اند ، می توانند به راحتی به نیازهای این افراد پاسخگو بوده و بهترین امکانات را برای آن ها فراهم کنند.

 

 

 

مشکل کمبود نیروی پرستاری در کشور

شاید کمتر افرادی از این موضوع آگاه باشند که به پرستاران عزیز در دوران تحصیل خود در دانشگاه ها بسیاری از دروس تخصصی رشته های پزشکی و داروسازی آموزش داده می شود و تنها در صورت تسلط کامل آن ها بر تمامی این دروس هست که آن ها می توانند از دانشگاه فارغ التحصیل شده و اجازه کار داده می شود تا به عنوان یک پرستار مشغول به مراقبت از بیماران و درمان آن ها پا به پای پزشکان شوند. تحصیل در رشته ی پرستاری شاید به نظر ساده و راحت باشد اما واقعیت این است که این تصورات کاملا اشتباه است. می توان گفت دانشجویان این رشته به اندازه ی دانشجویان رشته های پزشکی سختی کشیده و تلاش می کنند. اما متاسفانه در حق این عزیزان همیشه کم لطفی شده و درآمد نه چندان خوبی نسبت به ارزش کاری خود دریافت می کنند. همین امر باعث شده که متقاضیان برای این رشته ی تخصصی به مرور زمان کم و کم تر شده و یا فارغ التحصیلان در این رشته تصمیم به مهاجرت از کشور بگیرند تا به کشورهایی که به پرداخت حقوق بالاتری به پرستاران معروف هستند ، بروند. کاملا واضح است که این شرایط بخش درمان را با مشکل کمبود نیروی پرستاری در کشور مواجه می کند. پس شما اگر از افراد فعال در این بخش درمانی هستید با ثبت آگهی رایگان در گوگل ، خدمات پرستاری خود را به کادر درمانی کشور معرفی کرده تا آن ها بتوانند با جذب نیروهای متخصص شرایط بهتری برای بیماران در مراکز درمانی فراهم آورند.

 

 

 

گرامیداشت پرستاران عزیز

 

با توجه به نکاتی که در بالا درباره ی میزان سختی تحصیل و کار در رشته ی پرستاری اشاره کردیم تمامی کشورها لزوم به اختصاص دادن روزی به این حرفه ی ارزشمند را احساس کرده به همین دلیل روز جهانی پرستار را روز 12 هم ماه می به پاس زحمات و قدردانی این عزیزان مشخص کرده اند و هر ساله این روز در نهادهای درمانی در سرایر دنیا جشن گرفته می شود. علت انتخاب این روز به عنوان گرامیداشت روز پرستار به علت زادروز فلورانس نایتینگل پرستار انگلیسی و بنیانگذار حرفه پرستاری مدرن در این روز می باشد. البته لازم به ذکر است که روز پرستار در ایران روز تولد زینب (سومین فرزند فاطمه و علی بن ابی‌طالب) و تقدیر از زحمات آنان شناخته می شود. و بیشتر در این روز جشن گرفته می شود. (منبع ویکی پدیا) با ثبت آگهی رایگان در گوگل به گسترش دسترسی مردم به خدمات پرستاری یاری برسانید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.